Model clasic pentru un festival de muzica clasica

BMW marcheaza cinci ani de asociere cu Festivalul SoNoRo printr-o prezenta de gala – un model clasic BMW Isetta 300 a fost „limuzina“ care l-a adus pe directorul festivalului, Razvan Popovici, la concertul de la Ateneul Roman.

Duminica, 11 noiembrie, pasionatii de muzica de camera au fost luati prin surprindere de o prezenta inedita. Daca anul trecut 1326 cai putere au fost pusi la dispozitia SoNoRo pentru transportul invitatilor in elegante limuzine BMW Seria 7, acum au fost suficienti 13 cai putere pentru o aparitie de gala: un BMW Isetta 300 l-a adus pe directorul festivalului, Razvan Popovici, la concertul de la Ateneul Roman.

BMW Isetta la SoNoRo este si o poveste a sunetelor. Sunetul este un element important in formarea identitatii de marca a BMW. Astfel, sunetul specific al motorului cu sase cilindri in linie este marca performantei BMW, in timp ce asocierea cu artisti renumiti de jazz sau proiecte culturale dedicate muzicii clasice a intarit imaginea de rafinament si exclusivitate a marcii. BMW este printre putinele marci care utilizeaza un „sound logo” pentru  a marca sonor clipurile publicitare pe radio si TV.  De aceasta data insa, sunetul inconfundabil al motorului de un singur cilindru al BMW Isetta a fost in centrul atentiei. Este cel mai mic motor BMW care a echipat un automobil si propulsorul care a dispus de cei mai putini cai putere. Sunetul unui BMW Isetta este la fel de inedit precum imaginea speciala a masinii, una dintre cele mai bine vandute si mai apreciate modele din era bubble-car-urilor.

Daca  duminica seara BMW Isetta a intors privirile, in celelalte zile o flota de modele Seria 7, alaturi de alte masini de suport, a asigurat statutul BMW de masina oficiala a evenimentului. „BMW Isetta intoarce toate privirile si este intampinat peste tot de zambete largi. Numai un bubble-car putea sa vorbeasca atat de bine despre prietenia intre BMW si SoNoRo, un festival care a crescut atat de mult si a transformat asa de spectaculos scena muzicii romanesti,“ a declarat Alex Șeremet, Corporate Communication Manager BMW Group Romania.

Adaugă un comentariu