Nou model Volkswagen pentru familie: Sharan revine dupa 15 ani

vezi galeria foto
Dupa 15 ani de la primul monovolum Sharan, Volkswagen a prezentat a doua generatie, mai spatioasa, mai modulabila, mai economica.

Prima generatie Sharan a fost construita impreuna cu Ford, care a lansat singur in 2005 si 2006 noile Galaxy si S-Max.


Noul Sharan este construit acum pe platforma lui Passat si va fi pozitionat intre Touran si T5. Dimensiunile sale au crescut – lungimea fiind de 4,85 metri (plus 22 cm), iar latimea atinge 1,9 metri (plus 9,2 cm). Inaltimea a scazut cu 1,2 cm la 1,72 metri, in timp ce ampatamentul de 2,92 metri (plus 75 mm) promite mai mult spatiu la interior.

Modularitatea este unul dintre punctele forte ale noului Sharan. Sistemul EasyFold permite rabatarea completa a scaunelor din masina, cele de pe randurile doi si trei, astfel incat, se obtine o suprafata complet plana. Scaunele randului doi pot culisa, iar spatarul poate fi inclinat pana la 20o.


Sharan ofera trei posibilitati de configurare, astfel: cu 5, 6 (cu doua scaune pe al doile rand) si 7 locuri. Ultimele doua versiuni dispun de Climatronic cu trei zone si reglaj separat pentru al treilea rand de scaune.

Volumul portbagajului oscileaza in functie de configuratia scaunelor: 1167 litri cu cinci locuri si 2297 litri (scaune rabatate), sau 2,1 metri lungime de incarcare. Marginea de incarcare a portbagajului are inaltimea de 67 cm.

Tehnic, noul Sharan va avea patru motoare: doua alimentate cu benzina si doua diesel. Cele pe benzina sunt 1.4 TSI de 150 CP si 2.0 TSI de 200 CP (cu DSG), iar cele diesel, ambele 2.0 TDI CR cu 140 si 170 CP. Primul diesel dispune de sistem start-stop si sistem pentru recuperarea energiei cinetice si consuma in medie 5,3 l/100 km, in timp ce emisiile au valoarea de 145 g/km. Mai tarziu, va sosi si o versiune 4Motion si una Blue Motion.


Usile laterale culisabile si hayonul pot fi actionate electric, optional. Sharan va putea fi achizitionat cu un nou sistem Park Asisst.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE