Noul Porsche Cayenne GTS renunță la V6 pentru un motor mai mare

Noul Cayenne GTS este mai puternic și mai performant, de data aceasta motivul fiind creșterea numărului de cilindri ai motorului.

Citește și:

Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat

Porsche a publicat primele imagini și informații cu noile Porsche Cayenne GTS și Cayenne GTS Coupe, care se laudă cu cifre de performanță — cum altcumva? — impresionante.

La exterior, Porsche Cayenne GTS

Cayenne GTS poate sprinta 0-100 km/h în 4,8 secunde, sau chiar în 4,5 secunde dacă este echipat cu pachetul opțional Sport Chrono; versiunea GTS Coupe primește Sport Chrono ca dotare standard. Viteza de top, în cazul ambelor modele, este limitată electronic la 270 km/h.

Aceste cifre de performanță sunt rezultatul muncii noului motor V8 biturbo, de 4,0 litri, pe care Cayenne GTS în primește. În generația anterioară, Cayenne GTS avea motor V6. Noua unitate dezvoltă 460 CP și 620 Nm — cu 20 CP și 20 Nm mai mult decât în cazul generației anterioare.

În pachetul de dotări standard pentru Porsche Cayenne GTS și Cayenne GTS Coupe sunt incluse suspensia sport (care reduce garda la sol cu 20 mm) cu PASM (Porsche Active Suspension Management), sistemul Porsche Torque Vectoring Plus și jantele de 21 de inci RS Spyder Design, în spatele cărora stau discuri de frână de 390 mm (pe față), respectiv 358 mm (pe spate).

Prețurile (în Germania) pentru Cayenne GTS pleacă de la 116.662 de euro, în timp ce Cayenne GTS Coupe costă 121.046 euro.

Adaugă un comentariu