În prezent, Volkswagen se luptă cu ancheta internă în cazul Dieselgate. Dar atunci când nu ești sincer, lucrurile pot degenera. Conform publicației germane Sueddeutsche Zeitung, o parte dintre șefii de departament din cadrul VW știau despre viitorul dispozitiv menit să păcălească testele de emisii încă din 2006.
La acea vreme, consiliul de administrație a cerut dezvoltarea unor motoare cu emisii scăzute. În loc să anunțe consiliul că acest lucru nu este posibil, s-a ajuns la folosirea dispozitivului capabil să trișeze.
Citește și: Dieselgate – EPA respinge propunerea Volkswagen de revizuire a motoarelor 2.0 TDI
Dar o parte dintre angajați și câțiva manageri au știu de soft. Ba mai mult, unul dintre manageri și-a anunțat superiorul direct cu privire la acest lucru. Acțiunea se petrecea în 2011, însă superiorul a decis să nu facă nimic.
Citește și: Dieselgate – Volkswagen primește undă verde din parte nemților pentru remedierea motoarelor EA 189
Grupul german o să publice primele rezultate ale anchetei interne în luna aprilie, în cadrul întâlnirii anuale a acționarilor. Dar suntem convinși că până atunci vor mai avea loc multe evenimente legate de scandalul Dieselgate.
Via | ANE
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2016/01/2400-imagine-0-636x400-1.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2019/06/romania-dieselgate.jpg)
:quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2020/02/Golf-6-de-vanzare-2.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2019/04/volkswagen-romania-investitie.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)