Opel Insignia facelift

vezi galeria foto

In primul rand acesta este un facelift nu doar cu numele, ci unul destul de important, realizat la toate capitolele. Asa cum era de asteptat exteriorul a primit mici optimizari, cele mai importante elemente redesenate fiind farurile, dar si intreaga parte din spate. Opel mizeaza in continuare pe o prezenta puternica, eleganta, ce tinde spre latura premium. Daca inainte Insignia arata bine, acum micile tuse redesenate ii confera o statura mai sculpturala si mai dinamica, iar rezultatul pare impresionant.


Dupa facelift unitatea multimedia si cea pentru controlul climatizarii s-au transformat complet. Ecranul color are o dimensiune de 8 inci si poate fi controlat prin atingere. Organizarea meniurilor este complet schimbata, totul fiind extrem de intuitiv si rapid accesibil din orice submeniu. Mai mult, pentru a nu fi nevoit sa atingi ecranul, sistemul propune un touchpad iluminat integrat ergonomic in consola centrala, care ofera feedback fizic la utilizare.

Trenul de rulare a fost optimizat aproape in intregime (amortizore, bare stabilizatoare, sistem de directie) cu scopul de a oferi mai mult confort si de a scadea zgomotul la rulare. Motorul turbo-diesel de 2 litri are acum versiuni de putere noi, de 120 CP si 140 CP. Desi puterea a crescut cu 10 CP fata de versiunile vechi consumul afisat este incredibil de mic. Cu propulsorul 2.0 CDTI, Insignia are nevoie de numai 3,7 l/100 km, ceea ce este o valoare extrem de buna pentru aceasta clasa. In varful gamei ramane dieselul bi-turbo de 2 litri care produce 195 CP si 400 Nm. In materie de motorizari pe benzina noutatile sunt atat pentru motorul de 1,6 litri (170 CP), cat si pentru cel de 2 litri (250 CP). Ambele sunt complet noi, din familia SIDI, beneficiaza de injectie directa si turbina TwinScroll si pot fi cuplate cu o cutie manuala cu 6 trepte sau cu nou dezvoltata cutie automata cu frecare redusa si 6 trepte. Pentru motorul 2.0 SIDI va fi disponibila si tractiunea integrala.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE