Porsche raportează o scădere a vânzărilor de 5 procente la nivel global pentru primele nouă luni

În primele trei trimestre ale anului 2020, Porsche a livrat 191.547 de automobile. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, această cifră reprezintă o scădere de cinci procente.

China continuă să fie cea mai mare piață unică pentru Porsche în ceea ce privește volumul de vânzări, cu 62.823 de unități vândute în perioada ianuarie – septembrie, dar totuși în scădere cu 2 procente.

În Asia-Pacific, Africa și Orientul Mijlociu vânăprile în ansamblu au atins  87.030 de livrări de automobile, iar producătorul de mașini sport a înregistrat o ușoară creștere Clienții din SUA au primit 39.734 de automobile ( scăderea de 12 procente). În Europa, Porsche a livrat 55.483 de mașini sport între lunile ianuarie și septembrie, în scădere cu nouă procente față de perioada similară din 2019.

În ceea ce privește modelele, Cayenne a continuat să conducă în topul preferințelor: 64.299 de unități au fost trimise către clienți în primele nouă luni. Popularitatea modelului Coupé a contribuit la o creștere a livrărilor cu patru procente comparativ cu anul precedent. În plus, Porsche 911  a fost ales de 25.400 de clienți, cu un procent mai mult față de anul precedent. Macan a înregistrat 55.124 de unități livrate. În primele trei trimestre, 10.944 de clienți din întreaga lume au primit modelul complet electric.

taguri
Adaugă un comentariu