Numele a ramas acelasi, in rest s-a schimbat totul. Noul Hyundai i30 a fost proiectat la centrul european de design al companiei conform cu noua filozofie de stil a acesteia, descrisa de cuvintele “fluidic sculpture”. Partea frontala adopta masca hexagonala si genul de blocuri optice pe care le-am vazut la noile modele din clasa medie, Hyundai i40. Calitatea finisarii si posibilitatile de echipare corespund segmentului de varf din clasa compacta. De noul Hyundai i30 se leaga estimari ambitioase referitoare la consolidarea pozitiei marcii pe piata europeana. Fabricatia sa se va desfasura la uzina Hyundai din Cehia. Pe piata din Romania, noul i30 vine pe fondul unei ascensiuni determinante pe care a inregistrat-o generatia precedenta, lansata in 2007. De la noul i30 se asteapta o evolutie la fel de favorabila.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Premiera mondiala pentru Hyundai i30
Nu-i usor sa te remarci intr-o clasa numeroasa, dar Hyundai a reusit!
-
Articole similare
-
Proaspăt perfecționata serie compactă Cupra Leon va aduce la apogeu transformarea pornită cu ani în urmă de la Seat Leon.
Pentru că este mai joasă și are o siluetă mai fină, Cupra Leon arată și…
-
Un plus de incisivitate în prestații și revizuire de stil considerabilă pentru Cupra Formentor, în urma unui facelift cuprinzător.
Despre Cupra Formentor se poate spune că este automobilul care a pus noul brand Cupra…
-
CoBuild 2024: Punctul de referință al industriei de utilaje și uehnologii pentru construcții în Europa de est – Ciugud, Județul Alba – 16-18 mai
CoBuild, cel mai așteptat eveniment al industriei de construcții din regiunea est europeană, își deschide…
-
Opel Corsa facelift: Maestrul urban
Au trecut exact 20 de ani de la momentul când am dat pentru prima oară…
-
Până acum exponent al genului conservator, Mercedes-Benz G-Class devine un promotor de excepție al viitorului propulsiei electrice.
Prin însuși evenimentul de lansare al lui Mercedes-Benz G 580 EQ Edition One, producătorul german…