Proiectul DN 1V reprezintă alternativa pentru Valea Prahovei

Consiliul Județean Prahova a aprobat zilele trecute trecerea DJ 102I către Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR). În 2015, transferul a fost aprobat și de Consiliul Judeșean Brașov.

Astfel, CNADNR încearcă să găsească o soluție pentru evitarea zonelor aglomerate de pe Valea Prahovei. Dar ca orice soluție de compromis, există și o serie de probleme.

În primul rând, drumul județean trebuie refăcut pentru a fi adus la gradul de drum național. DJ 102I ar urma să fie denumit DN 1V și să facă legătura dintre Câmpina, Prahov și Săcele, Brașov.

În al doilea rând, virajele ar trebui regândite pentru ca viteza medie pe tronsonul respectiv să crească. În al treilea rând, drumul ajunge direct în Săcele, ceea ce înseamnă că turiștii care vor să viziteze orașele Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal, Râșnov sau Bran nu îl vor găsi ca o alternativă a clasicului DN1.

Via | Digi24

    Paiu Cristian says:

    Nu se evita aglomeratia prin aceasta varianta.Pe multi nu-i intereseaza rute alternative sau alte mijloace alternative.Pe multi ii intereseaza doar ei sa ajunga la destinatia dorita.Singura metoda care ar fluidiza traficul ar fi ca la fiecare intrare in cate o localitate si la fiecare iesire din fiecare localitate toti soferii care nu apartin transportului rutier de persoane sa achite taxa 500 de lei de cate ori intra in localitate si de cate ori ies din localitate.Astfel,ar avea sansa de a renunta la masina cei care nu apartin firmelor de maxi-taxi care asigura curse regulate.Asemenea taxe ar trebui si pentru cursele speciale.O alta metoda care ar da rezultat este desfiintarea unor trasee de transport judetean si extrajudetean si comasarea acestora intr-unul singur

Adaugă un comentariu