Povestea proiectului Dacia Maxibreak începe în anul 1982 când începuseră să se experimenteze o serie de versiuni auto bazate pe modelele fabricate de Dacia.

Proiectul Dacia Maxibreak a pornit de la versiunea break normală și a presupus mărirea ampatamentului și prelungirea planşeului, iar caroseria a fost ranforsată. Mașina putea transporta opt pasageri.

Doar 16 unități Dacia Maxibreak au fost fabricate și unul a apărut la vânzare după ce a fost restaurat.

Conform anunțului este vorba despre o Dacia 1410 Maxibreak CN1 fabricață în 1993 și omologata cu 8 locuri. Proprietarul susține că mașina a fost reconstruită de la „0” la caroserie, mecanică, electrică și interior și prezintă restaurarea pe o pagină de Facebook.

Prețul cerut pentru acest exemplar Dacia Maxibreak este de 15.000 de euro.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2020/10/DaciaMaxibreak01.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/03/Dacia-Bigster-test-Marsilia-low-res-031.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/03/head-image.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/02/deschidere.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)