Renaștere cu stil: Land Rover Defender Classic V8 Soft Top readuce în atenția publicului o referință 4×4 a lumii auto.

Sistarea fabricației lui Land Rover Defender – modelul original – a intervenit în 2016, iar noua generație (cu configurație high-tech și caroserie din aluminiu) a fost prezentată în 2019. Acum, s-ar zice că britanicii dau timpul înapoi, prezentând iarăși vechiul Defender, în versiune Land Rover Defender Classic V8 Soft Top. What just happened?

Prețurile clasicului Land Rover Defender au urcat atât de mult printre colecționari, încât marca britanică s-a hotărât să mai scoată pe piața o porție de așa ceva. Bineînțeles, nu este vorba de acel 4×4 spartan și elementar în concepție prin care a debutat seria Land Rover, ci de o nouă versiune elaborată, dotată cu motorizări V8 și finisare stilată.

Asamblat exclusiv pe baza șasiului cu ampatament scurt numit „90', Land Rover Defender Classic V8 Soft Top este o realizare a noului serviciu Works Bespoke fondat în 2024. Automobilul oferă clienților o nouă modalitate de a-și materializa viziunea visurilor privitoare la legendarul Land Rover Defender Classic.

Fiecare Land Rover Defender Classic V8 Soft Top este rezultatul a sute de ore de muncă realizate de inginerii experți Land Rover Classic. Asamblarea fiecărui exemplar începe cu un vehicul donator special selectat, produs inițial între 2012-2016, care este apoi semnificativ reproiectat și optimizat.

O selecție de 49 de nuanțe de vopsea permite clienților să își creeze aspectul dorit, în timp ce serviciul Works Bespoke de potrivire a culorilor cu eșantionul permite proprietarilor să creeze scheme de vopsea cu adevărat individuale.

Clienții pot personaliza o gamă vastă de detalii exterioare și interioare pentru a da viață viziunii proprii legate de Land Rover Defender Classic V8 Soft Top – inclusiv grila frontală, mânerele ușilor și inscripția de pe capotă. Este propusă și o gamă cuprinzătoare de jante Wolf de 16 inchi sau jante din aliaj Sawtooth de 18 inch – primele fiind finisate fie în negru, fie în Limestone. În interior, există cinci opțiuni de piele monocromă sau bicoloră, mizând pe culori precum Caraway, Liberty Blue și Garnet, plus o serie de alte finisaje personalizate. Opțiunile și accesoriile neobișnuite includ un răcitor de vinuri la bord și un suport personalizat pentru placă de surf.

Toate exemplarele Land Rover Defender Classic V8 Soft Top sunt propulsate de motorizarea Land Rover V8 pe benzină de 5,0 litri, cu 405 CP și un cuplu de 515 Nm. Aceasta este asociată cu o transmisie automată ZF cu opt trepte, asigurând performanțe apreciabile și răspunsuri riguroase.

Propulsorul V8 nine însoțit de suspensii și frâne îmbunătățite. Configurația suspensiei este special adaptată caracteristicilor unice ale modelului 90 Soft Top și combină capacitatea tradițională de trecere a modelului Defender cu confortul superior în toate condițiile de rulare. Arcurile elicoidale revizuite, barele antiruliu Eibach și amortizoarele Bilstein au fost supuse unor teste și dezvoltări ample pentru a se asigura că respectă standardele OEM. Frânele sunt îmbunătățite, dispunând de etriere Alcon cu patru pistoane, cu discuri față cu diametrul de 335 mm și 300 mm în spate.

Asistența tehnică personalizată dedicată noii ediții Land Rover Defender Classic V8 Soft Top este asigurată de echipele de specialiști de la Land Rover Classic din Coventry, Marea Britanie, și Essen, Germania. Prețurile pentru Classic Defender V8 Soft Top încep de la 195.000 de lire sterline plus taxele locale aplicabile, iar fiecare exemplar beneficiază de o garanție de un an, kilometraj nelimitat.

Articole similare