Roadsterul Mercedes-AMG SL duce mai departe dinastia magnificelor automobile sport din seria Mercedes-Benz SL.

O nouă stea a răsărit la orizontul ofertei de mașini sport a mărcii din Stuttgart. Această înnoire merge pe direcția trasată de legenda seriei Mercedes-Benz SL, iar moștenirea sa conceptuală este evidentă la noile roadstere Mercedes-AMG SL. Sub forme cu totul noi și avansate tehnic, desigur.

Inedit: se face remarcată o întoarcere la esența denumirii seriei. Să nu trecem cu vederea că indicativul SL vine de termenii Sport Leicht. Proaspăt lansatele roadstere Mercedes-AMG SL se bazează pe o nouă structură autoportantă din aluminiu, la fel de avansată în contextual actual al industriei auto precum a fost structura tubulară de inspirație aeronautică a primelor mașini sport Mercedes-Benz SL din 1952. De-a lungul celor aproape 70 de ani de evoluție, seria SL a trecut de la un specific tipic competitional la unul sport-premium care integrează tot ceea ce are marca germană mai bun de oferit în materie de peformanțe și lux.

Pentru debutul carierei, seria roadsterelor Mercedes-AMG mizează pe versiunile Mercedes-Benz SL 55 AMG și Mercedes-Benz SL 63 AMG. Sub capotele lor se află motorizări V8 de 4,0 litri asamblate manual în fabrica AMG din Affalterbach. Versiunea destinată lui SL 55 AMG dezvoltă 476 CP/700 Nm, iar cea care intră în dotarea lui SL 63 AMG furnizează 585 CP/800 Nm. Ambele variante dispun de tracțiune integrală 4Matic+, cutii de viteze AMG Speedshift MCT 9G și sistem cu patru roți directoare.

Ansamblul modurilor de rulare AMG Dynamic Select include programele Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual și Race. Într-un context tehnologic ultraavansat, marcat de conceptul personalizat al bordului digital de tip MBUX și de controlul suspensiei AMG Active Ride Control, pavilionul retractabil din material textil aduce o notă de clasicism în caracterul mașinii. În viitor, oferta va fi completată și cusisteme de propulsive de tip plug-in hybrid.

Adaugă un comentariu