Skoda a pregatit de drum noul sau model Superb Combi

Viitorul model Skoda Superb Combi a fost prezentat in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt.

Din punct de vedere al designului, noul model Skoda Superb Combi se situeaza destul de aproape de berlina. Desenul caroseriei este elegant. In interior regasim spatiu si confort, gratie unei valori foarte buna pentru ampatament.

Ca si dimensiuni, Skoda Superb Combi are 4.838 mm in lungime, 1.817 mm pentru latime si 1.481 mm in inaltime. Skoda anunta ca versiunea de familie Superb dispune de cea mai mare capacitate a portbagajului din acest segment – 633 litri in mod normal si pana la 1.865 cu bancheta si spatarele locurilor din spate rabatate. Capacul portbagajului este actionat electric (optional). In portbagaj, Skoda a prevazut o lanterna cu LED care se incarca in timp ce este asezata in locasul ei si lumineaza portbagajul. Aceasta este detasabila si poate fi asezata pe suprafete metalice pentru a lumina, avand baza magnetica.

Pentru prima data in oferta Skoda, Superb Combi propune telecomanda cu blocare/deblocare automata a usilor, sistem botezat Kessy. Motorul poate fi pornit cu ajutorul butonului.

Din lista dotarilor noului model enumeram HHC (Hill Hold Control), ESP sau TSA (Trailer Stability Assist), disponibil doar pentru versiunile cu carlig de remorcare din fabrica, cu motorizare 2.0 TDI CR DPF 4×4 si 3.6 FSI V6 4×4, ambele cu sistem de tractiune integral Haldex.

Oferta de motoare include propulsoare diesel si propulsoare alimentate cu benzina. La capitolul diesel putem vorbi despre 2.0 TDI PD DPF (140 CP si 320 Nm/1.800-2.500 rpm) care poate fi cuplat la cutii de viteze manuale cu sase trepte, sau DSG. Al doilea motor diesel este 2.0 TDI CR DPF (common-rail), care dezvolta 170 CP si 350 Nm/1.750-2.500 rpm si care poate fi cuplat la cutii de viteze manuale cu sase trepte, sau DSG.

Pentru fanii benzinei, Skoda propune propulsorul 1.4 TSI, supraalimentat si cu injectie directa, care dezvolta 125 CP si 200 Nm/1.500-4.000 rpm si care poate avea transmisie manuala cu sase trepte. Tot aici putem vorbi si despre 1.8 TSI (160 CP si 250 Nm/1.500-4.500 rpm) cu transmisie manuala cu sase rapoarte, sau DSG. Optional, acest motor este disponibil cu sistem de tractiune integrala. Varful de gama este motorul V6 FSI de 3.6 litri (260 CP si 350 Nm/2.500-5.000 rpm), care este disponibil cu transmisie DSG si tractiune integrala.

Adaugă un comentariu