Skoda trece la următorul nivel: iată noua strategie a producătorului ceh

Vremurile se anunță tot mai dificile pentru producătorii europeni de autoturisme, însă Skoda a prezentat strategia pentru 2030, unde accentul este pus pe creșterea sustenabilă, explorarea unor noi regiuni pentru vânzări și pe electrificarea gamei.

Strategia producătorului ceh poartă denumirea de Next Level și ne prezintă etapele pe care producătorul de la Mladá Boleslav are de gând să le facă pentru a ajunge acolo unde își dorește. Skoda și-a stabilit ca țintă pentru 2030 să se numere printre primele cinci mărci vândute în Europa.

De asemenea, până în 2030, cehii promit lansarea a minimum trei noi modele 100% electrice. În funcție de evoluția pieței, Skoda anunță o cotă posibilă de automobile electrice cuprinsă între 50-70% din gamă până la sfârșitul deceniului. În același timp, modelele cu ardere internă vor respecta noile norme din ce în ce mai strice impuse de Uniunea Europeană, iar producătorul ceh prevede o reducere cu mai mult de 50% a emisiilor de dioxid de carbon la nivel de gamă.

Obiectivele cehilor sunt ambițioase și pe plan financiar, unde marja de rentabilitate se anunță a fi sustenabilă, de minimum 8%. Pentru a atinge noile cifre, Skoda va pătrunde pe mai multe piețe internaționale și va prelua mai multe responsabilități de la nivelul Grupului VW.

Urmând soluțiile propuse și de alți producători în ultima perioadă, și compania din Mladá Boleslav anunță un viitor neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon pentru unitățile din Republica Cehă și India până în 2030.

Adaugă un comentariu