Proprietarul unui Audi S4 a mers la reprezentanta Glenmore Audi din Calgary, Canada, intrucat avea nevoie de un parbriz nou si de o serie de investigatii in ceea ce priveste navigatia masinii.
Din nefericire pentru acesta, unul dintre tehnicienii de service a luat masina acasa pentru un „test” mai amanuntit.
Chris Jackson, proprietarul masinii s-a intors la delerul Audi, deoarece uitase ceva important in masina. Mare i-a fost mirarea cand nu si-a gasit automobilul in niciun colt al service-ului si nici in parcare.
A intrebat cativa angajati unde este masina, iar raspunsul primit din partea dealerului a fost socant. „Este ok, mergi acasa, masina ta e in regula, probabil este pe undeva prin parcare. Nu o putem gasi”.
Jackson a cautat prin parcarea dealerului de trei ori si, bineinteles, masina nu era nicaieri. Dupa doua ore si jumatate de cearta si dupa sosirea politiei, Jackson a aflat ca masina sa fusese luata de unul dintre tehnicieni pentru un „test” ceva mai amanuntit in legatura cu problema de navigatie. Mai mult decat atat, angajatul service-ului a adus masina inapoi cu inca 500 de kilometri la bord. Asta da test!
Via | LeftLaneNews
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2014/08/s4.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/10/Audi-A5-SH-022.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2022/11/twitter.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2022/11/teaser-Audi-Q8-e-tron.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)