Audi S8: Confort & sport sau cum să alergi cu stil

Are 571 CP sub capotă! În calitate de S8, marele Audi se transformă cu o echipare ultraluxoasă.

Vă rugăm să urcați în spate. Audi dorește să ne convingă de avantajele noii suspensii active. În acest fel, condusul ajunge să fie doar o activitate secundară. Tehnologia impresionează chiar și atunci când te afli lângă mașină.

Acționezi mânerul de deschidere al ușii, iar mașina se ridică rapid cu patru centimetri pentru a înlesni accesul – cât stil! În timpul condusului, S8 se înclină cu câteva grade spre interiorul virajului asemenea unei motociclete.

Inițial, sentimentul este ciudat, dar obișnuința ocupanților intervine repede atunci când înțeleg că nu trebuie să mai lupte cu forța centrifugă. În modul Sport, înclinarea laterală este redusă la aproximativ două grade, ceea ce în mod normal ar fi fost de cinci grade.

Următorul punct de vedere: o cameră video scanează în permanență drumul și recunoaște denivelările. Șasiul prelucrează informațiile și, dacă este necesar, ridică elegant roțile, astfel încât să alunecați confortabil peste limitatoarele de viteză ca într-un covor fermecat. Impresionant, dar nu funcționează întotdeauna, mai ales în condiții de vizibilitate incertă. Totuși, limitele confortului sunt atinse de jantele de 21 de inchi pe care rulează supersedanul.

Motorul V8 se trezește la viață cu un sunet inconfundabil. Tehnologia biturbo te ajută să ajungi mai repede la orizont, iar direcția integrală parcă ignoră dimensiunile generoase ale mașinii. În S8, vrem în continuare să urcăm în față!

 

Șasiul explicat

Un motor electric antrenează un angrenaj pe fiecare roată cu o curea dințată. Puterea este transferată către pârghia neagră (sus), determinând urcarea sau coborârea roții de până la cinci ori pe secundă în funcție de condițiile de drum sau înaintea unui accident iminent. Cerința: multă electronică, un sistem electric de 48 de volți (cablul portocaliu) și activarea modului activ comfort+ al suspensiei pneumatice.

 

Prima impresie

Noul S8 poate face (aproape) orice – și destul de bine. Din păcate, partea de sportivitate nu apare destul de pregnant în fundal. Masa de 2,3 tone influențează acest aspect.

 

Date tehnice

Motor V8, biturbo, amplasat frontal și longitudinal cu două axe cu came și patru valve pe cilindru – Cilindree 3996 cmc – Putere maximă 571 CP la 6000 rpm – Cuplu maxim 800 Nm între 2000-4500 rpm – Accelerație 0–100 km/h 3,8 s – Viteză maximă (limitată electronic) 250 km/h – Transmisie tracțiune integrală/cutie automată cu opt trepte – Dimensiuni (L/l/h) 5179/1945/1474 mm – Consum 11,3 l/100 km – Masă proprie 2.305 kg – Preț de la 140.000 de euro (Germania)

 

Verdict

Audi îl construiește pe S8 în special pentru piața auto din Asia. Așadar, nava-amiral din Ingolstadt nu numai că trebuie să ofere performanțe sportive de top, dar și un confort excepțional pentru pasagerii săi. Rezultatul este impresionant, dar moștenirea S8 a fost puțin diluată.

 

Finanțare prin

 

 

Adaugă un comentariu