Citroen C3 Picasso – Cutia magica

Primul mini-MPV Citroën, numit C3 Picasso, va fi produs la Trnava, Slovacia, in 110.000 de unitati pe an si va fi disponibil la inceputul lui 2009.

La exterior, modelul francez prezinta o serie de elemente de design opuse, avand atat linii rotunde cat si linii drepte, dar si influente de design modern si retro. Este o masina pe care, cu siguranta, o vei remarca in trafic, asta si datorita culorilor exterioare vii si pline de viata. Ca dimensiuni exterioare, C3 Picasso isi depaseste concurentii directi, lucru ce ii permite sa ofere un spatiu interior mai mare si o modularitate superioara.

Mic la exterior, mare la interior
Parbrizul este o inovatie, fiind format din trei parti si permite, din scaunul soferului, un unghi de vedere in laterale de 86,6 grade. Impreuna cu postul de conducere inalt si oglinzile laterale mari, vizibilitatea este cea mai buna din clasa. Pozitia la volan este usor de gasit, datorita volanului care ofera posibilitatea reglarii atat in profunzime cat si pe inaltime. Bordul este amplasat central, toate informatiile necesare soferului fiind in aceeasi zona, iar schimbatorul de viteze este montat in consola centrala. Fractiunile banchetei spate pot culisa independent inainte-inapoi cu 150 mm, astfel putandu-se mari volumul porbagajului sau spatiul pentru picioare. De asemenea, bancheta spate este fractionabila 1/3-2/3, iar spatarul are reglaj pe inclinatie.
In afara de cunoscutul motor diesel HDi cu cilindreea de 1,6 litri, oferit in doua variante de putere – 90 si 110 CP, Citroën C3 Picasso va beneficia si de noile motorizari VTi pe benzina, care au fost dezvoltate in cooperare cu BMW de 95, respectiv 120 CP.
Pentru ca este o masina cu un design care atrage, cu o modularitate de varf, optiuni multiple si motoare economice, Citroën C3 Picasso va fi, cu siguranta, una dintre cele mai bine vandute masini in segmentul mini-MPV in Europa.

Adaugă un comentariu