Piața SUV-urilor – Vânzări și tendințe de consum

Începând cu 2008, segmentul SUV a început să devină din ce în ce mai important în piață. Conform unui studiu realizat de Autovit.ro, între 2008 și 2013, vânzările din această zonă au crecut cu 88 de procente la nivel global. Astăzi, aproximativ o cincime din vânzările totale de mașini pe plan mondial sunt SUV-uri.

În Europa, numărul de SUV-uri vândute în 2008 era de 9%, iar în 2013, procentul a ajuns la 19%. Cauza principală a acestui boom a fost apariția SUV-urilor de dimensiuni mici. Aproape inexistent acum șase ani, segmentul s-a dovedit a fi unul prolific, numărul de mașini vândute crescând cu 81% în 2013 față de 2012 și cu 61% în 2014 față de 2013.

La noi în țară, piața SUV-urilor a crecut de 4 ori de la începutul crizei și până astăzi, iar diversificarea modelelor a amplificat și mai mult majorarea. Mai mult decât atât, producătorii de lux precum Maserati, Bentley, Rolls-Royce și chiar Lamborghini vor să lanseze un astfel de model în perioada imediat următoare.

Sursa | Autovit.ro