(P) CONFIGURATORUL JANTA.RO OFERĂ TOATĂ GAMA DE ANVELOPE MICHELIN PENTRU ORICE AUTOTURISM ȘI ANOTIMP

CONFIGURATORUL JANTA.RO OFERĂ TOATĂ GAMA DE ANVELOPE MICHELIN PENTRU ORICE AUTOTURISM ȘI ANOTIMP

Cu peste 130 de ani de experiență, MICHELIN este un etalon în rândul producătorilor de anvelope. Iar gama sa de cauciucuri oferă standarde de calitate premium, tehnologii avansate și performanțe de top pentru orice tip de autoturism. În configuratorul JANTA.RO puteți găsi rapid toate anvelopele MICHELIN care au specificații potrivite cu automobilul dumneavoastră.

ISTORIA MICHELIN INCLUDE UNELE DINTRE CELE MAI IMPORTANTE INVENȚII DIN EVOLUȚIA ANVELOPELOR

MICHELIN a scris unele dintre cele mai notabile capitole din evoluția anvelopelor pentru automobile. Compania franceză din Clermont-Ferrand a fost fondată în 1889 de frații Édouard Michelin și André Michelin, care aveau să revoluționeze industria printr-o serie de inovații.

Prima demonstrație de ingeniozitate a fost roata detașabilă proiectată în 1891. La acea vreme cauciucurile erau lipite de jantă, ceea ce însemna că demontarea și repararea roții dura multe ore. Iar când un biciclist a oprit la curtea fabricii MICHELIN pentru a cere ajutor pentru înlocuirea unui cauciuc, Édouard Michelin a fost inspirat să găsească o soluție mult mai eficientă. Iar împreună cu fratele său a creat o anvelopă detașabilă, cu un tub în interior, care permitea ca o pană să fie reparată în doar 15 minute. Notorietatea acestui tip de cauciuc a crescut și mai mult când ciclistul Charles Terront a câștigat cu el cursa Paris-Brest-Paris, având un avans de peste 8 ore față de al doilea clasat în competiție.

Desigur, a urmat implicare în domeniul automobilistic, care începea să se dezvolte rapid. În 1895 autoturismul denumit L’Éclair fost înscris în cursa Paris-Bordeaux-Paris. Nu s-a impus în competiție, însă a câștigat atenția și încrederea față de anvelopele pneumatice proiectate de MICHELIN.

Din 1898, marca MICHELIN avea să câștige popularitate și datorită mascotei sale. În acel an, la salonul auto din Paris a fost prezentat Bibendum, adică Omulețul MICHELIN cu silueta formată din numeroase cauciucuri suprapuse. Această mascotă a fost schițată de caricaturistul Marius Rossillon, care era poreclit “OGalop”. În anul 2000, publicația Financial Times avea să-l numească pe Bibendum cel mai bun logo al secolului.

Reputația MICHELIN a creat un nou ecou puternic în 1899, când MICHELIN a echipat cu anvelopele sale vehiculul electric al pilotului Camille Jenatzy. Acest automobil care semăna cu o ghiulea avea propulsie electrică și, cu toate că era poreclit Jamais Contente’ (Niciodată Satisfăcut), a îndeplinit misiunea și a devenit prima mașină care a rulat cu peste 100 km/h.

În 1900 MICHELIN a publicat primul său ghid. Acesta prezenta hărți, locații unde se pot alimenta vehiculele, indicații pentru schimbarea roților și locațiile service-urilor auto, recomandări despre hoteluri și restaurante. În 1910 a fost lansată prima hartă MICHELIN concepută special pentru automobiliști. Aceasta se plia în stil acordeon, o soluție patentată de MICHELIN. În 1926 a fost lansat ghidul Étoile des bonnes tables’, care a devenit o referință inclusiv în rândul profesioniștilor din arta culinară, datorită stelelor acordate pentru restaurante.

Între timp inovațiile au continuat. MICHELIN avea să prezinte în 1913 janta de oțel, care a înlocuit roțile din lemn. Era mai ușor de reparat și a inaugurat roata de rezervă. Apoi, în 1929, André Michelin a propus ideea roților cu anvelope pentru trenuri, după o călătorie în care era mereu trezit de zdruncinăturile și scârțâitul roților de metal. În 1931 a avut loc călătoria inaugurală a trenului cu anvelope între Paris și Deauville. Așa a luat naștere așa-zisa Micheline, adică linia de trenuri cu anvelope. În clipul video de mai jos puteți vedea funcționarea lor.

La acest moment MICHELIN avea deja un portofoliu care cuprindea chiar și producția de avioane Breguet între 1915 și 1918. Cu acea ocazie, MICHELIN a construit și prima pistă de avion pavată, ceea ce o făcea mai ușor de utilizat în diverse condiții meteo.

În 1933 MICHELIN a produs prima sa anvelopă dedicată pentru sezonul de iarnă, cu design conceput pentru aderență pe zăpadă. Iar în 1937 MICHELIN a prezentat anvelopa pentru camioane, care avea carcasă metalică pentru a rezista la supraîncălzire și greutăți mai mari.

Tot în anii ’30 MICHELIN a devenit principalul acționar al constructorul de automobile Citroën, iar un proiect foarte important a fost producerea automobilului 2CV, un vehicul compact, eficient și cu preț accesibil, care a devenit un succes comercial.

(Anvelopa radială MICHELIN X patentată în 1946, care a echipat și modelul Citroën 2CV)
Citroën 2CV a fost printre primele modele care au beneficiat de una dintre cele mai importante inovații în domeniul anvelopelor. Este vorba despre cauciucurile cu carcasă radială, pentru care MICHELIN a depus cererea de patentare în 4 iunie 1946. Prima anvelopă radială denumită MICHELIN X a fost produsă din 1949 și demonstra avantaje substanțiale. Robustețea construcției radiale creștea de 2 ori, sau chiar și de 4 ori, durata de utilizare a anvelopelor, față de cauciucurile care nu aveau construcție radială. De asemenea, erau îmbunătățite performanțele dinamice și era redus consumul de combustibil. Această tehnologie a carcasei radiale este baza anvelopelor moderne și a fost adoptată de toți constructorii de cauciucuri. MICHELIN a extins apoi gama de anvelope radiale pentru o diversitate de vehicule și aplicații: camioane (1952), anvelope de iarnă (1964), vehicule din domeniul agriculturii (1978), avioane (1981) și motociclete (1987).
În 1951 Lancia avea să devină învingătoare în categoria sa în cadrul faimoasei curse de 24 de ore de la Le Mans, folosind anvelope radiale MICHELIN. Apoi, Alpine-Renault a câștigat în 1973 Campionatul Mondial de Raliuri folosind MICHELIN X. Iar în 1979 Ferrari a câștigat campionatul de Formula 1 cu anvelopele radiale MICHELIN.

Mai jos puteți vedea unul dintre spoturile originale pentru promovarea anvelopelor radiale MICHELIN X.

Dezvoltarea cauciucurilor a cunoscut o evoluție esențială și în 1992, când MICHELIN a prezentat conceptul de “anvelope verzi”. Atunci MICHELIN a introdus silica în compoziția anvelopelor, ceea ce a redus semnificativ rezistența opusă la rulare de către cauciuc. Astfel anvelopele MICHELIN favorizau reducerea consumului de combustibil și implicit a emisiilor de CO2.
În prezent, activitatea Grupului MICHELIN este desfășurată pe toate continentele și cuprinde 9 centre de cercetare și dezvoltare și 117 centre de producție în 26 de țări. Astfel, MICHELIN este în fiecare an un pretendent pentru statutul de cel mai mare producător de anvelope la nivel mondial. România are la rândul său un rol important în rețeaua regională a companiei franceze, după cum se detaliază în site-ul oficial michelin.ro:

“Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. Michelin are în România peste 4400 de angajați, trei fabrici, două la Zalău și una la Florești, o rețea comercială şi un centru de servicii partajate. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală care include 20 țări precum Albania, Bosnia Herțegovina, Bulgaria, Cipru, Croația, Grecia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia sau Ungaria.”

ANVELOPELE MICHELIN SUNT ALESE CA ECHIPARE ORIGINALĂ PENTRU CELE MAI PERFORMANTE AUTOMOBILE DE SERIE

Mulțumită calității premium și performanțelor de elită, anvelopele MICHELIN sunt alese de constructorii auto indiferent de tipul de automobil. Iar standardele de etalon sunt dovedite prin faptul că MICHELIN produce anvelope cu compoziție și design special pentru unele dintre cele mai sportive automobile.

De exemplu, Bugatti Chiron a atins viteza maximă de 490,484 km/h, fiind echipat cu anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2. Pentru a susține o asemenea viteză amețitoare, MICHELIN a creat o versiune Pilot Sport Cup 2 cu specificații unice pentru Bugatti Chiron. Deși sunt derivate din anvelopele regăsite ca echipare originală și la alte modele de performanță, în cazul lui Chiron a fost necesară ranforsarea suplimentară a structurii. Însă anvelopele tot au rămas legale pentru a fi folosite pentru șosea, stabilind totodată un record de viteză pentru acest segment. Iar pentru a testa robustețea și performanțele pe care le oferă anvelopele MICHELIN a trebuit să se utilizeze aceeași mașinărie care a fost proiectată pentru a testa cauciucurile navei spațiale “Space Shuttle”, devenită vedetă a misiunilor NASA. Acest utilaj de testare poate simula rularea cu viteze de până la 510 km/h.

Și Porsche a ales anvelopele MICHELIN Pilot Sport Cup 2 ca echipare originală pentru varianta de șosea a noului 911 GT3 (992). Versiuni ale acestor anvelope sunt selectate de Porsche ca echipare de serie sau opțională și pentru Panamera, 918 Spyder, Cayman GT4, GT3 RS sau 911 GT2 RS.

Iar pe circuitul Nürburgring Nordschleife, celebru pentru caruselul de viraje foarte solicitante, noul Porsche 911 GT3 a demonstrat performanțele sale fiind echipat cu anvelopele MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R Connect. Aceste cauciucuri sunt oferite opțional de dealeri special pentru utilizarea pe circuit, pentru cei care vor să obțină maximul de abilități dinamice din partea modelului supersport german. De altfel, noul Porsche 911 GT3 echipat cu aceste cauciucuri a parcurs cei de 20,8 kilometri ai circuitului Nürburgring Nordschleife într-un timp de doar 6 minute și 59,927 de secunde.

michelin

O altă colaborare cu tradiție îndelungată este cea dintre MICHELIN și BMW. Mai exact, toate generațiile lui BMW M3, începând cu modelul inițial lansat acum 35 de ani, au fost echipate cu anvelope MICHELIN. La fel, cea mai nouă generație de modele BMW M3 Sedan și BMW M4 Coupe sunt oferite cu versiuni ale anvelopelor MICHELIN Pilot Sport 4S* și MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* create cu compoziție, dimensiuni și structură adaptate cu specificații personalizate. Aceste modelele de anvelope din echiparea originală BMW poartă simbolul stea (★) și au fost proiectate și testate împreună de specialiștii MICHELIN și cei ai constructorului bavarez. Anvelopele au trecut prin sesiuni de testare în condițiii meteo extreme, pe șosea și bineînțeles au petrecut programe dure de probe pe circuite precum Nürburgring Nordschleife. De asemenea, au fost testate pe circuitele BMW și MICHELIN din Miramas și Ladoux (Franța), sau la centrul de testare din Idiada, Spania.

MICHELIN Pilot Sport 4S* sunt anvelope de șosea cu o reputație deosebită pentru performanțele pe care le oferă inclusiv pe circuit. Iar MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sunt anvelope proiectate pentru circuit, care pot fi folosite și pe șosea. Acestea din urmă au compoziție și structură optimizate pentru a asigura stabilitate la viteze înalte și pentru control în viraje. În acest sens, beneficiază de cele mai avansate tehnologii MICHELIN, precum o curea de structură făcută dintr-o compoziție hibridă cu nailon și aramidă (un material folosit la vestele antiglonț).

De asemenea, MICHELIN Pilot Sport Cup2 Connect* încorporează tehnologia MICHELIN Track Connect prin care producătorul francez de anvelope demonstrează avantajele noii generații de anvelope cu funcții de conectivitate. Concret, anvelopele cu tehnologiile MICHELIN Track Connect integrează senzori care permit transmiterea către șofer a unor informații esențiale pentru creșterea performanțelor și plăcerii de a conduce pe circuit. Informații precum presiunea și temperaturile din cauciucuri sunt afișate prin intermediul aplicației de smartphone dedicată soluției de conectivitate MICHELIN Track Connect. Practic, aplicația îi oferă șoferului informații și recomandări despre parametri ideali în care presiunea și temperatura anvelopelor ajută la exploatarea maximului de performanță.
Diversitatea de anvelope conectate MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect este extinsă și cuprinde o multitudine de automobile de șosea sau pentru diferite discipline de motorsport. Exemplele cuprind modele precum Renault Clio Rally sau BMW M2 CS. În clipul video de mai jos MICHELIN explică funcționarea soluției Track Connect:

TEHNOLOGIILE AVANSATE PENTRU DESIGN ȘI COMPOZIȚIE IMPUN ANVELOPELE MICHELIN DREPT ETALON PENTRU PERFORMANȚĂ

Michelin Alpin6 este cea mai noua generație de anvelope de iarnă oferită de producătorul francez pentru piața din Europa și integrează o serie de tehnologii de avangardă. Unul dintre avantajele esențiale ale anvelopelor Michelin Alpin6 este faptul că fantele și compoziția sa au fost concepute pentru a păstra un nivel de aderență înalt chiar și după un grad avansat de uzură a cauciucului.

Anvelopele Alpin6 dispun de tehnologia MICHELIN EverGrip, ceea ce înseamnă că au design cu profil evolutiv. Mai exact, canelurile din banda sa de rulare apar și se lărgesc pe măsură ce anvelopa se uzează. Astfel se asigură că fantele elaborate din designul său au timp îndelungat o adâncime care le permite să agațe cu eficiență zăpada și gheața. Așadar, achiziționarea anvelopelor Michelin Alpin6 se dovedește a fi o investiția de durată, justificată prin calitate și performanțe înalte în ciuda uzurii.

În mod normal, pentru ca o anvelopă de iarnă să ofere un nivel optim de aderență pe zăpadă, se recomandă ca acestea să fie înlocuite când adâncimea fantelor din banda de rulare scade sub 4 mm. Însă datorită profilului evolutiv, anvelopele MICHELIN Alpin6 nu au indicator de tocire la 4 mm, fiindcă pot fi utilizate până se atinge uzura maximă a benzii. Adică până când adâncimea fantelor coboară la 1,6 mm. Iar pentru a ajuta șoferii să monitorizeze cu prezicie nivelul de tocire, anvelopele MICHELIN Alpin6 au indicatoare care se citesc ușor când uzura ajunge la 75%, 50% și 25%.

De asemenea, MICHELIN Alpin6 au și o compoziție stratificată specială, menită să păstreze nivelul ridicat de aderență chiar și când tocirea este avansată. La toate acestea se adaugă designul fantelor dispus în V, care este optimizat pentru tracțiune. După cum subliniază MICHELIN, anvelopele Alpin6 rulate au demonstrat în cadrul testelor realizate de TÜV SÜD că pot reduce distanța de frânare pe zăpadă cu până la 5,9 metri comparativ cu media concurenților. În plus, demonstrează o mai bună tracțiune în pantele alunecoase.

O altă alegere foarte eficientă este MICHELIN CrossClimate+, un model de anvelopă all season care asigură un nivel înalt de performanță și versatilitate în toate condițiile meteo. La fel ca și anvelopele MICHELIN Alpin6, modelele CrossClimate+ beneficiază de tehnologia MICHELIN EverGrip cu profil evolutiv. Astfel își păstrează proprietățile de aderență datorită fantelor care apar pe măsură ce cauciucul se tocește.

Pentru tracțiune optimă pe zăpadă MICHELIN CrossClimate + au design care integrează lamele adânci, dispuse în V. Iar frânarea eficientă pe carosabil uscat este avantajată de canelurile 3D auto-blocante. Fiind o anvelopă concepută pentru a garanta performanță în orice anotimp, MICHELIN CrossClimate + are o bandă de rulare cu o compoziție care își păstrează flexibilitatea indiferent dacă întâmpină frigul din timpul iernii sau temperaturile ridicate din perioada verii.
MICHELIN preconizează că piața anvelopelor all season va crește în următorii 5 ani cu circa 16% în fiecare an. Acest tip de anvelope se bucură de un succes din ce în ce mai mare deoarece sunt capabile să ofere performanțe în toate cele 4 anotimpuri și reprezintă o investiție foarte eficientă atât pentru persoane fizice, cât și pentru flotele de autoturisme ale companiilor. Concret, nu mai trebuie achiziționate seturi de anvelope separate pentru vară și iarnă, ceea ce înseamnă că se salvează și timpul alocat schimbării roților, precum și costurile alocate depozitării lor.

Pentru a răspunde acestei cereri, MICHELIN a lansat noua generație de anvelope all season CrossClimate 2, care ridică la un și mai înalt nivel calitățile generației anterioare și aduce un plus apreciabil la capitolul economie de combustibil. Mai exact, MICHELIN CrossClimate 2 are compoziție și design care reduc rezistența la rulare și ritmul de uzură. Ponderea îmbunătățită de silica și negru de carbon din compoziția anvelopelor oferă flexibilitate indiferent de temperatură, ceea ce implicit susține nivelul de aderență.

Anvelopele all season MICHELIN CrossClimate 2, la fel ca și CrossClimate +, poartă simbolul „3PMSF’ (3 Peaks Mountain Snow Flake), fiind certificate ca anvelope de iarnă. De asemenea, sunt marcate cu simbolul M+S, ceea ce le atestă pentru aderență pe noroi și zăpadă. Fantele din banda lor de rulare sunt dispuse în V pentru a evacua rapid apa. Astfel, oferă control bun pe carosabil ud. Iar designul este conceput pentru o distribuire cât mai uniformă a sarcinilor pe suprafața de contact dintre anvelopă și carosabil, ceea ce optimizează răspunsul dinamic (frânare, accelerare, virare) și reduce uzura.

Desigur, anvelopele MICHELIN încorporează și diverse tehnologii avansate pentru sporirea confortului și siguranței. Avem exemplul tehnologiei MICHELIN Acoustic, care reduce zgomotul produs de anvelope în timpul rulării cu până al 20%. Rularea silențioasă se datorează faptului că pe interiorul cauciucurilor cu tehnologie MICHELIN Acoustic este lipită o bandă din spumă de poliuretan, care estompează vibrațiile din cavitatea anvelopei.
De asemenea, anvelopele MICHELIN pot avea și tehnologii care permit rularea temporară cu pană. În cazul tehnologiei MICHELIN Selfseal anvelopele au pe interiorul benzii de rulare o peliculă care poate astupa perforări de până la 6 mm. În acest mod se poate continua rularea până când se ajunge la un service specializat care poate inspecta și înlocui anvelopa.

(Sursa pozelor și informațiilor: michelin.com, michelin.ro, michelinman.com)

JANTA.RO PERMITE GĂSIREA RAPIDĂ A ANVELOPELOR 100% COMPATIBILE ÎN FUNCȚIE DE FIECARE AUTOMOBIL

Mulțumită portofoliului amplu și funcțiilor de filtrare și ilustrare 3D, JANTA.RO este cel mai complex configurator virtual de jante și anvelope.
Clienții JANTA.RO pot alege anvelope din gamele producătorilor PIRELLI, MICHELIN, GOODYEAR, NOKIAN, BRIDGESTONE, DUNLOP, CONTINENTAL, FALKEN, WESTLAKE, TRIANGLE, GOODRIDE, SUMITOMO, SAILUN, ROADX, NEXEN, KUMHO, JINYU, GITI, GT Radial, BARUM, BFGoodrich, HANKOOK, DEBICA, GENERAL TIRE, GRIPMAX, KLEBER, UNIROYAL, TOYO, YOKOHAMA și VREDESTEIN.

Trebuie selectate marca, modelul, anul de producție și motorizarea, iar JANTA.RO va afișa doar jantele și anvelopele compatibile cu automobilul specificat. Anvelopele sunt filtrate în funcție de autoturism și de jantele selectate și sunt sortate în funcție de sezon: iarnă, vară sau all season. Iar pe lângă specificații tehnice, prețuri și data de livrare, JANTA.RO prezintă și noua etichetă care de la 1 Mai 2021 trebuie să însoțească toate anvelopele care sunt comercializate în Uniunea Europeană.

Această etichetă este un reper foarte util pentru a informa clienții despre nivelul de performanță pe care îl pot aștepta de la fiecare anvelopă. Concret, performanțele oferite de o anvelopă variază în funcție de autoturismul pe care îl echipează. Astfel, pentru o informare cât mai exactă, pe eticheta fiecărei anvelope sunt înscrise clasele de performanță pentru aderența pe carosabil ud, zgomotul de rulare (exprimat în decibeli) și eficiența energetică (referitoare la rezistența la rulare, care influențează consumul de combustibil). Cel mai înalt nivel de performanță este desemnat de Clasa A. Drept urmare, clienții au indicii clare pentru a alege cele mai performante anvelope care se înscriu în bugetul disponibil.

Un alt avantaj oferit de eticheta UE este faptul că include și simboluri utile pentru selectarea anvelopelor potrivite pentru sezonul de iarnă. Simbolul „3PMSF’ (3 Peaks Mountain Snow Flake), ilustrat de un fulg de nea încadrat de conturul unui munte, este tipic pentru desemnarea anvelopelor create special pentru aderență pe zăpadă și gheață. Însă, în România sunt acceptate drept anvelope de iarnă cele care poartă unul dintre simbolurile „M+S’, „M.S.’, „MS’ sau „M&S’ (Mud & Snow). Acestea atestă că anvelopele oferă aderență pe noroi și zăpadă.

Conform Ordonanței de Guvern nr. 5 din 2011, echiparea automobilelor cu anvelope de iarnă este obligatorie când se circulă pe carosabil acoperit cu zăpadă, gheață sau polei, fără a se preciza un interval din perioada anului. Dar, desigur, este recomandată schimbarea anvelopelor de vară cu cele all season sau de iarnă, când temperaturile scad sub 7 grade Celsius. Motivul este că anvelopele de vară au o compoziție a căror elasticitate este redusă substanțial în condiții de frig. Drept urmare, aderența oferită de anvelopele de vară scade, ceea ce afectează siguranța.

Bineînțeles, JANTA.RO oferă și un spectru amplu de jante de calitate, ceea ce permite configurarea seturilor complete de roți pentru fiecare sezon.
Sunt oferite jantele din aliaj ușor AEZ, DOTZ, DEZENT și ENZO, jantele din oțel DOTZ 4×4 create special pentru modele off-road, precum și jantele din oțel ALCAR STAHLRAD cu specificații pentru autoturisme, SUV-uri, modele pick-up și utilitare ușoare. De asemenea, sunt disponibile și jantele hibride ALCAR HYBRIDRAD. Acestea se disting atât prin prețurile economice și greutatea redusă care sunt caracteristice jantelor de oțel, cât și prin standardele de design și finisare tipice jantelor din aliaj ușor.

Așadar, sunt propuse jante pentru orice buget. Iar în configurator sunt incluse atât automobilele actuale, cât și cele produse în anii ’80, ’90 și după 2000.

LIVRARE LA DOMICILIU SAU DIRECT LA UN SERVICE PARTENER JANTA.RO CARE ASIGURĂ MONTAREA ROȚILOR

Diversitatea de produse oferite de configuratorul JANTA.RO este completată de servicii eficiente pentru livrarea produselor și montarea roților. Flexibilitatea acestor sevicii se datorează faptului că JANTA.RO dispune de un stoc local de peste 100.000 de anvelope și 10.000 de jante. Drept urmare, livrarea produselor durează doar 1-2 zile lucrătoare, dacă acestea există în stocul local. Iar dacă produsele sosesc din stocul aflat în Germania, transportul durează cel mult 7 zile lucrătoare.

Clienții JANTA.RO pot alege să primească produsele la domiciliu sau la o adresă pe care o menționează. Iar dacă se achiziționează un set de roți, atunci acestea sunt livrate cu anvelopele deja montate pe jante. Totodată, roțile sunt și echilibrate înainte de a fi transportate către clienți.

De altfel, JANTA.RO a conceput serviciile tocmai pentru a-i scuti pe clienții săi de costuri și drumuri suplimentare. În acest sens, este oferit și serviciul de livrare direct la unul dintre service-urile partenere JANTA.RO, care oferă și montarea specializată a roților. Acest serviciu este disponibil pentru cei care plasează comanda prin intermediul configuratorului virtual și efectuează plata folosind cardul.

La momentul plasării comenzii, JANTA.RO afișează o hartă interactivă, din care clienții pot alege service-ul preferat sau care este cel mai apropiat. Rețeaua națională JANTA.RO se extinde constant, iar în prezent cuprinde 134 de service-uri specializate, care acoperă toate regiunile din România. După selectarea service-ului, clienții pot bifa în calendarul interactiv din configuratorul JANTA.RO două opțiuni pentru ziua și ora la care preferă să programeze montarea roților. Apoi, un reprezentant al service-ului contactează clienții pentru finalizarea programării.

Toate prețurile produselor și serviciilor sunt detaliate de JANTA.RO, alături de data de livrare și informațiile pentru contactarea service-urilor. Astfel, clienții au control asupra costurilor și timpului alocat montării roților. Nu în cele din urmă, clienții pot primi îndrumări avizate despre produse și servicii apelând call center-ul JANTA.RO la numărul de telefon 031.425.14.12.

Adaugă un comentariu