Am testat serviciile 9695.ro: uite cum a fost!

Cu câteva săptămâni în urmă, vă povesteam despre serviciile celor de la 9695.ro. Între timp, le-am și testat.

Am pornit la drum alături de un fotoreporter Libertatea în căutarea unor cadre proaspete cu E85, probabil cel mai periculos drum din țară. Mai precis, intenția noastră era de a obține o galerie foto pe care să o putem folosi în viitor pentru a ilustra diferite articole care fac referire la infrastructura de la noi folosind fotografii de calitate și exclusive.

Și dacă tot eram în interes de serviciu, era și normal să împrumutăm o mașină din parcul companiei, nu? Da, evident. Întâmplarea a făcut ca noi să primim unul dintre cele mai vechi vehicule din flotă, dacă nu chiar cel mai vârstnic. Are deja “buletin”. Și mai are și puțin peste 320.000 de kilometri la bord, toți făcuți în România în regim de mașină folosită de mai mulți angajați ai unei companii. Știm cu toții ce înseamnă asta – vehiculul în cauză nu a primit toată iubirea și atenția pe care ar putea să i-o acorde un proprietar.

N-am apucat să mergem prea departe pe E85 și ne-am trezit într-un impas. Știam că mașina are câțiva martori aprinși în bord, dar am fost asigurați că nu va fi nicio problemă. La un moment dat, lucrurile nu mergeau tocmai favorabil și am decis să tragem pe dreapta, deși vehiculul încă funcționa. O scurtă pauză mai târziu, mașina nu mai voia să pornească. Problemă! Pentru că este un vehicul care aparține companiei, am sunat întâi la managerul flotei.

Se pare că și dânsul știa de 9695.ro și nu de ieri, de azi, ci de mai multă vreme, deoarece achiziționase câteva carduri de asistență de la aceștia. De ce? Tocmai pentru a avea o soluție rapidă în asemenea situații. Așadar, am apelat la serviciile incluse în abonamentul firmei și am sunat la 021 9695.

Douăzeci de minute mai târziu, ne-a întâmpinat un domn sosit să ne ajute. Nu înainte de a ne suna pentru a se asigura în privința poziției noastre. Un robot de pornire și o inspecție vizuală mai târziu și eram din nou pe drum. Noi ne-am întors la birou, iar mașina a primit o programare la service. Cel mai probabil, vom avea nevoie de o reparație la alternator. Unitatea originală va continua să deservească mașina după ce va fi recondiționată.

Nici nu am ajuns la birou și am fost contactați din nou de cei de la 9695.ro. De data aceasta, ne-au contactat să se asigure că am reușit să pornim mai departe la drum și să ne ceară o opinie privind calitatea intervenției. Excelent, am spus noi!

Foto: Eli Driu

Adaugă un comentariu