Decapotabilă perfectă pentru o toamnă lungă și caldă: Ferrari SP-8 vine să completeze patrimoniul unicatelor mărcii.

Ferrari a prezentat o nouă realizare integrată în linia sa One-Off, numită Ferrari SP-8. Rezultat al programului de Proiecte Speciale al mărcii și proiectat la Centro Stile Ferrari condus de Flavio Manzoni, Ferrari SP-8 este se bazează pe tarrea tehnică a deja cunoscutului F8 Spider de la care își moștenește aspectul, șasiul și motorul V8 amplasat central.

Unicatul Ferrari SP-8 se alătură comorilor incluse în cel mai exclusivist segment din gama Ferrari. Vorbim despre mașini unice realizate după specificațiile clienților individuali, acestea constituind materializarea apogeul personalizării posibile sub sigla calului cabrat.

Numele mașinii celebrează motorul V8 twin-turbo de 3,9 litri, unul dintre cele mai apreciate propulsoare din istoria casei și câștigător al prestigiosului premiu Motorul Anului (IEOTY) de patru ori consecutiv. Deoarece clientul care a comandat SP-8 provine din Taiwan, numărul 8 este, de asemenea, semnificativ, deoarece este considerat extrem de norocos în cultura chineză, pregurând în mod tradițional succes, noroc și realizare personală.

Cea mai exclusivistă caracteristică a lui Ferrari SP-8 este faptul că nu are pavilion, ceea ce îl face un roadster cu două locuri pur-sânge din toate punctele de vedere, subliniind caracterul său sportiv și experiența vizuală instantaneu încântătoare și în aer liber pe care o oferă. Această configurație a necesitat o rafinare suplimentară a aerodinamicii sale printr-o combinație de simulări CFD, teste în tunelul de vânt și teste pe pistă pentru a garanta un standard de confort acustic ridicat și o protecție corespunzătoare a celor din mașină contra curenților de aer la viteze ridicate.

Abordarea stilistică a mașinii se concentrează pe maniera în care volumele sale se încrucișează și se îmbină unele cu altele: fața din fibră de carbon nevopsită se înfășoară în jurul habitaclului, rezultând un efect în două tonuri care creează un contrast puternic atât în ceea ce privește culoarea, cât și materialele.

Eliminarea hardtop-ului retractabil a permis designerilor să remodeze radical întreaga secțiune posterioară, oferindu-i un volum vizual propriu și o linie mediană proeminentă. Întregul vizual al mașinii este împărțit în două secțiuni care sunt conectate stratificat, elementele negru-mat de sus și de jos incluzând prizele de aer laterale pentru intercooler și alimentarea motorului.

În interiorul mașinii, a fost adusă o modificare importantă consolei centrale pentru a găzdui comenzile cutiei de viteze F1 care a fost introdusă în gama Ferrari odată cu debutul lui SF90 Stradale. Acest lucru a necesitat modificarea acum iconicului shift-gate în cazul de față.

Culoarea mată Argento Micalizzato creată special pentru SP-8 se împerechează genial cu secțiunea din fibră de carbon a mașinii, care are o nuanță și o textură la fel de exclusiviste. Chiar și culoarea Blu Scuro Stellato folosită pentru a lega cele două secțiuni ale caroseriei a fost creată cu dedicație pentru Ferrari SP-8.

taguri
Adaugă un comentariu

Articole similare