Mercedes-AMG GT Roadster și GT C Roadster – Poze și detalii oficiale

Mercedes-AMG a publicat astăzi primele imagini și detalii cu noile AMG GT Roadster și AMG GT C Roadster. Din punct de vedere estetic, noile modele se diferențiază de coupe-ul din care derivă prin înlocuirea plafonului clasic cu unul retractabil de tip soft-top. Conform oficialilor germani, acesta poate fi coborât sau ridicat în circa 11 secunde până la viteze de maximum 50 km/h.

Plafonul pregătit de Mercedes-AMG poate fi comandat în trei culori (negru, roșu și bej) și este susținut de un sistem fabricat din magneziu, oțel și aluminiu.

2017-mercedes-amg-gt-roadster-paris-motor-show-22

Conform oficialilor germani, ambele versiuni vin cu sistemul Active Air Management, cu grila AMG Panamericana și cu jante de 19 și 20 de inchi cu design special.

Mercedes-AMG GT Roadster și GT C Roadster – Motorizare

Atât Mercedes-AMG GT Roadster, cât și AMG GT C Roadster sunt propulsate de motorul V8 biturbo de 4,0 litri. În cazul lui AMG GT Roadster, unitatea produce 476 CP la 6.000 rpm și 630 Nm între 1.700 și 5.000 rpm. Resursele sunt puse în valoare de cutia de viteze AMG Speedshift DCT cu șapte rapoarte. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4,0 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 302 km/h.

În cazul lui AMG GT C Roadster, versiunea menită să facă trecerea de la AMG GT S la AMG GT R, unitatea de 4,0 litri produce 557 CP și 680 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 3,7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 316 km/h.

2017-mercedes-amg-gt-roadster-paris-motor-show-16

După cum probabil ați observat, Mercedes-AMG a îmbunătățit valorile oferite de motorul V8 în cazul ambelor versiuni roadster. Totodată, GT C Roadster are parte și de o cutie de viteze modificată pentru a oferi și mai multă sportivitate, dar și de sistemul de direcție pe puntea spate.

Cu noile Mercedes-AMG GT Roadster și GT C Roadster ne vom întâlni în cadrul Salonului Auto de la Paris.

Adaugă un comentariu