Toyota C-HR – Bijuteria orașului

Toyota C-HR este unul dintre acele modele după care toată lumea o să întoarcă privirea. Ce părere are el, dar și care sunt impresiile ei, într-un test în duet.

Wow, e superbă! (sare de fericire) Acestea au fost reacțiile Alexandrei la vederea noii Toyota C-HR.  SUV-ul pro­ducătorului japonez este unul dintre acele modele care au sărit direct de pe planșa de bord a designerilor pe liniile de asamblare.  Designul Toyotei C-HR preia filozofia mărcii, dar o duce la un nou nivel grație fațetelor descrise de unghiuri ascuțite. SUV-ul japonez nu trece neobservat și, indiferent că îți dorești sau nu să fii în centrul atenției, Toyota C-HR va străluci pe străduțele orașului tău asemenea unui diamant prelucrat de cei mai dibaci bijutieri.

Se asortează cu orice ținută! (zâmbet larg) Au fost cuvintele Alexandrei înainte să plecăm la ședința foto. Și da, indiferent că te pregătești să ieși cu prietenii în oraș sau mergi la o întâlnire de afaceri, Toyota C-HR devine nu doar partenerul tău de zi cu zi, ci și acel accesoriu pe care poți să-l porți cu încredere.

Interiorul SUV-ului japonez a fost conceput după același stil modern. Formele ascuțite își fac prezența și în habitaclu, iar totul este garnisit cu o consolă centrală deasupra căreia tronează ecranul tactil de 8 inchi și sistemul Toyota Touch 2. {i pentru că avem în față o Toyota, producător sinonim cu expresia automobil hibrid', vă spunem că sub capotă se află un sistem de propulsie derivat din cel care acum 20 de ani debuta pe Prius și reușea să revoluționeze piața auto. Tehnologia hibridă folosește un agregat pe benzină de 1,8 litri și un alt motor electric. În total, Toyota C-HR oferă 122 CP, pe care-i valorifică prin intermediul unei transmisii de tip CVT.

Cornel despre Toyota C-HR

Toyota C-HR este unul dintre acele modele care au reușit să readucă munca designerilor în prim-plan. SUV-ul japonez oferă un stil seducător gândit să te cucerească din primele minute. Interiorul este și el unul modern, care a integrat un panou de comandă cu comenzi tactile, în timp ce ambianța oferită este și ea în spiritul producătorului japonez. Toyota C-HR se conduce extrem de ușor, modelul japonez mizând pe confortul oferit. Totodată, comenzile sunt la îndemână, iar sistemul hibrid te îndeamnă să calci cu finețe pedala de accelerație pentru a polua cât mai puțin. Cei 122 CP sunt puși în scenă cu o cutie CVT care își face treaba elegant. În altă ordine de idei, Toyota C-HR este un SUV, dar în mâinile potrivite devine un fashion-icon din toate punctele de vedere.

Alexandra despre Toyota C-HR

Între mine și Toyota C-HR a fost dragoste la prima vedere. Ca orice femeie, am fost cucerită de design și de ușurința de a o conduce. Designul inovator, inspirat din forma diamantului, culoarea albastru electric, comenzile tactile, dar și confortul au fost doar câteva dintre elementele care m-au făcut să mă îndrăgostesc iremediabil de noua Toyota C-HR. Și cum se potrivește cu orice ținută, m-a inspirat să merg și la cumpărături pentru a mă asorta cu stilul fashionist al acestui SUV. Și da, recunosc că sistemul hibrid m-a încântat foarte mult. Consumă puțin, dar în același timp este o mașină puternică, se conduce ușor și este potrivită pentru o fată ca mine, căreia îi place să iasă în evidență, pentru că la volanul unei Toyota C-HR nu ai cum să nu fii în centrul atenției.

Fișă tehnică – Toyota C-HR 1.8 HSD C-ULT

Motor:  L4, benzină • Cilindree 1798 cmc • Putere maximă 98 CP • Motor electric 72 CP • Putere totală 122 CP • Transmisie: față, cutie cu variație continuă • Dimensiuni: L/l/h 4360/1795/1555 mm • Ampatament 2640 mm • Portbagaj 377 litri • Performanț‌e: 0-100 km/h 11,0 sec • Viteză maximă 170 km/h • Consum mediu 3,8 l/100 km • Emisii CO2 86 g/km • Preț (euro cu TVA): de la 26.626 de euro cu TVA.

Toyota C-HR într-un scurt clip de prezentare

Adaugă un comentariu