VW Golf GTI: cel mai iubit hot-hatch de pe planetă ajunge la a opta generație

Volkswagen a prezentat primele imagini și informații cu cel mai popular hot-hatch din toate timpurile: Golf GTI. Iată cu ce se laudă acesta.

Citește și:

Toyota GR Yaris hot hatch debutează cu 261 CP tracțiune integrală!

Mercedes-AMG A35 4Matic: Un hot hatch în așteptarea lui A45

Ford Focus ST 2.0 EcoBoost: Un hot-hatch plin de viață

Volkswagen Golf 8: prețurile pentru România, mai mici de 20.000 €

VW Golf 8 1.5 eTSI poate merge până la 4 minute cu motorul oprit (VIDEO)

La câteva săptămâni de la debutul generației a opta, Volkswagen Golf se prezintă în fața publicului în versiunea hot-hatch. Doamnelor, domnilor, acesta este noul Golf GTI! Acesta urma să-și facă intrarea pe piață la Salonul Auto de la Geneva, însă evenimentul a fost anulat din cauza epidemiei de coronavirus.

Ca și în cazul generațiilor anterioare, Golf GTI se deosebește de versiunea standard nu doar prin abilitățile dinamice, dar și printr-o serie de elemente de design specifice. Probabil cea mai vizibilă este linia luminoasă LED care leagă luminile de zi. Semnătura luminoasă din partea frontală este completată de mulțimea de LED-uri din grilă; acestea din urmă sunt opționale. Nu lipsesc de pe listă nici etrierele de frână roșii.

Pachetul exterior include, în partea din spate, un sitem de evacuare cu două terminații, iar jantele pot fi comandate în dimensiuni de până la 19 inci. Blocurile optice spate sunt, ca și farurile, LED.

Tema GTI s-a păstrat și la interior, scaunele cu profil sport lăudându-se cu cusături de culoare roșie. Cu pachetul Innovision Cockpit, Golf GTI primește, pe lângă sistemul de infotainment cu ecran de 10 inci, și instrumentar de bord digital, cu diagonala de 10,25 inci.

Ca dotări standard, Golf GTI primește, printre altele, Lane Assist, Front Assist, asistent la frânarea de urgență, diferențial electronic, sistemul Car2X și climatizare automată. Totodată, se laudă cu Vehicle Dynamics Manager, sistemul care îmbunătățește comportamentul mașinii în funcție de situațiile de trafic întâmpinate. Opțional, Golf GTI poate fi echipat și cu Dynamic Chassis Control, cu patru moduri de rulare: Eco, Comfort, Sport și Individual.

Sub capotă, noul Golf GTI ascunde un motor TSI cu patru cilindri în linie, de 2,0 litri, capabil să producă 245 CP și 370 Nm. Standard, hot-hatch-ul vine cu transmisie manuală de șase trepte; opțional, o automată DSG cu șapte trepte este disponibilă.

    liviuemil says:

    Nu mai vorbiti in numele tuturor Romanilor. Eu sint unul dintre cei caruia nu-i plac masinile germane. Chiar nici una!

    alex says:

    La inmatriculare in Romania sa se puna o acciza de 20.000 euro,….sa le scoata din cap “fiabilitatea germana”

Adaugă un comentariu