Mercedes-AMG A35 4Matic: Un hot hatch în așteptarea lui A45

Mercedes-AMG A35 4Matic a fost prezentat oficial astăzi și a devenit cel mai accesibil AMG oferit până acum.

Cel mai probabil, cel mai mic AMG nu va fi detronat prea curând din această poziție, din moment ce modelul pe care este bazat este și cel mai accesibil Mercedes-Benz oferit în actuala gamă. Nu luăm în considerare facelift-ul lui Clasa B, pentru că aceasta din urmă nu a trecut la platforma noii generații a lui Clasa A.

Citește și:

VIDEO: Ce a pățit un șofer care a intrat cu mașina pe șina de tramvai

ANAF verifică toate mașinile second-hand aduse în țară

Un șofer a găsit soluția perfectă la problema lipsei locurilor de parcare din București

Amenda pentru lipsa rovinietei: O nouă schimbare în legislație

Probleme inedite pentru Chevrolet Colorado ZR2

Volkswagen Modular Drive Matrix: noua platformă a nemților

Două modele Duster au fost furate de la fabrică

Rezultate noi de la EuroNCAP: Trei stele de siguranță pentru Suzuki Jimny

Ți-ai pierdut permisul? Iată ce poti face pentru a-l recupera în cel mai scurt timp!

 

Revenind la subiectul materialului nostru, avem un design mai agresiv decât cel al lui Clasa A, dar fără exagerări, precum și noi setări pentru sistemul de tracțiune integrală, suspensie și un interior specific. Încă din echiparea standard, noul A35 4Matic vine cu jante de 18 inch, dar și cu un eleron generos pe capacul portbagajului și un sistem de evacuare cu două țevi și un difuzor de aer integrat între acestea.

La fel ca în restul gamei Clasa A de nouă generație, interiorul se bucură de sistemul multimedia MBUX, dar vine în plus cu o temă dedicată pentru ceasurile de bord. Puteți foloși și celelalte teme din gamă în cazul în care 'Supersport' nu vă atrage idn punct de vedere stilistic. Clienții vor găsi și un volan sport de la AMG cu aceleași funcții tactile, dar și sistemul AMG Track Pace.

Șoferul va avea de ales între cinci moduri de rulare, iar sistemul AMG Dynamic Select are și el două setări suplimentare. Sunetul evacuării va fi diferit în funcție de modul de rulare ales. În plus, poate fi configurat cu amortizoare adaptive. Sistemul de frânare are discuri cu diametrul de 350 de milimetri pe puntea față, respectiv 330 de milimetri pe puntea spate.

În ceea ce privește motorizarea, noul A35 4Matic vine cu un agregat alimentat cu benzină, de 2.0 litri, care asigură 306 CP între 5.800 și 6.100 rpm. Cuplul maxim al acestui motor turbo este de 400 Nm și este livrat între 3.000 și 4.000 rpm. Tracțiunea integrală 4Matic este standard, la fel cum este cutia de viteze automată cu două ambreiaje și șapte trepte.

Motorizarea este derivată din unitatea M260 din gama actuală Clasa A, dar asta nu îl împiedică pe A35 4Matic să fie capabil să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 4.7 secunde și să atingă o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.

Deși nu a fost anunțat încă, noul A35 4Matic ar trebui să primească un frate mai puternic în viitorul apropiat, sub forma lui A45 4Matic. Cel din urmă ar trebui să ajungă pe piață în 2019 și este așteptat să ofere în jur de 400 CP.

Adaugă un comentariu