Ți-ai pierdut permisul? Iată ce poti face pentru a-l recupera în cel mai scurt timp!

Potrivit Ordinului Ministerului Afacerilor Interne nr. 123/2013, șoferii care au obținut permisul auto după data de 1 ianuarie 2009 au dreptul de a solicita online un duplicat al acestui document.

Duplicatul permisului de conducere se poate solicita în cazul furtului, pierderii, sau al deteriorarii permisului actual. Acesta poate fi solicitat și în cazul în care conducătorul auto și-a schimbat numele în urma căsătoriei sau al unui divorț.

 

Citește și:

Programul Rabla primește o suplimentare de buget

Toyota va rechema în service un milion de mașini

Mercedes Vision Urbanetic: cum arată taxiul autonom al viitorului

Ministrul Mediului oferă noi detalii despre noua taxă auto

BMW X2 M35i aduce cel mai puternic motor cu patru cilindri în linie al mărcii

Simone Tempestini este campion CNRD 2018

 

Cererea online pentru obținerea unui duplicat al permisului de conducere se trimite la următoarea adresă de mail: [email protected] (pentru București) împreună cu următoarele documente scanate:

  • actul de identitate al titularului;
  • procura specială şi actul de identitate al mandatarului, în cazul cetăţenilor români din străinătate;
  • dovadă plăţii taxei aferente eliberării permisului de conducere – 68 de lei (se poate achita la CEC);
  • permisul de conducere, atunci când acesta se află în posesia titularului;
  • următoarea declarație completată:

Deși cererea se face online, angajații serviciului public comunitar nu au obligația de a răspunde tot prin e-mail, astfel încât șoferul care a solicitat eliberarea unui nou permis de conducere va fi în continuare nevoit să se deplaseze la sediul instituției.

Ordinul MAI nr. 213/2013 oferă precizarea că, dacă cererea a fost transmisă prin e-mail, titularul va depune și în original toate documentele solicitate pentru a putea ridica permisul de conducere.

Adaugă un comentariu