Încă un motiv să nu îți cumperi SUV: noul Mercedes-Benz Clasa E Estate

Lansarea versiunii Estate pentru Mercedes-Benz Clasa E vine la două luni distanță de la debutul modelului sedan. Versiunea de vârf dispune de un propulsor cu tehnologie PHEV și poate parcurge o distanță de 100 km în modul 100% electric.

Dacă este să analizăm partea din față a mașinii, designul preia elementele versiunii sedan, la care se adaugă și grila iluminată, ce poate fi aleasă opțional în momentul configurării.

În spate, Clasa E Estate dispune de o semnătură luminoasă care stilizează logo-ul Daimler, iar linia generală a mașinii este ceva mai sportivă decât la generațiile anterioare, amintind mai degrabă de un shooting brake.

Pasagerii din spate se bucură de un spațiu mai generos pentru genunchi, deoarece ampatamentul a crescut cu 22 de milimetri, în timp ce volumul util al portbagajului a scăzut cu 25 de litri, de la 640 la 615 litri, însă chiar și așa, cu bancheta în poziție rabatată, portbagajul poate înghite acum până la 1.830 de litri, față de 1.820 de litri cât permitea generația anterioară.

Dar cum era de așteptat, versiunea PHEV vine cu ceva limitări spațiale în portbagaj, unde permite încărcarea unui volum de 460 de litri cu spătarul banchetei în poziție normală.

Versiunea E300e Estate integrează un propulsor pe benzină de doi litri cu 204 CP și un motor electric cu 129 CP, dispus în cadrul transmisiei automate cu nouă trepte. În final, versiunea PHEV dispune de 312 CP și realiează sprintul 0-100 km/h în 6,5 secunde. Acumulatorul dispune de o capacitate impresionantă de 25,4 kWh și poate asigura o autonomie electrică de circa 100 km.

Interiorul dispune de noua generație a sistemului de infotainment Mercedes MBUX, care este afișat aici pe un panoul Superscreen, ce integrează trei ecrane. Noul MBUX permite utilizarea aplicațiilor third party, dar și a jocurilor.

Primele exemplare Mercedes-Benz Clasa E Estate vor sosi la dealerii din Europa în toamna acestui an.

Adaugă un comentariu