Noul Maserati Ghibli a fost prezentat oficial în România

Versiunea facelift a lui Maserati Ghibli vine cu o suită de modificări importante, însă cea mai notabilă vine sub capotă, unde producătorul italian a introdus prima motorizare hibridă din istoria mărcii.

Modelul în cauză poartă numele de Maserati Ghibli Hybrid. Italienii susțin că motorizarea hibridă nu alterează caracterul vehiculului și păstrează sunetul iubit de fanii mărcii.

Ghibli Hybrid utilizează un propulsor supraalimentat de doi litri cu patru cilindri. Alături de acesta funcționează un sistem electric de 48 de volți. Un acumulator (montat în partea din spate) acționează motorul electric (e-Booster), ce are rolul de a asigura un plus de putere pentru un timp limitat. Sportivitatea acestui model este asigurată de masa proprie scăzută. Versiunea Hybrid cântărește cu 80 de kilograme mai puțin decât cea Diesel.

Maserati Ghibli Hybrid impresionează cu puterea maximă de 330 CP și cu un cuplu maxim de 450 Nm dezvoltat de la 1500 rpm. Resursele sunt gestionate de o transmisie ZF cu opt trepte și transmise punții spate, unde identificăm un diferențial cu alunecare limitată. Sedanul accelerează de la 0 la 100 km/h la 5,7 secunde, în timp ce acul vitezometrului digital se oprește la 255 km/h. Din punct de vedere al eficienței, Ghibli Hybrid este mai economic cu până la 20% față de versiunea cu propulsor V6.

Clienții mărcii Tridentului vor recunoaște modelele hibride după culoarea exterioară specială Grigio Evolutione, a etrierelor vopsite în nuanța Albastru Electric și a accentelor albastre de la exterior (grile laterale, Logo Saetta) și a cusăturilor contrastante de la interior.

Totodată, versiunea din 2021 a lui Maserati Ghibli (MY21) a primit o grilă frontală redesenată, stopuri cu tehnologie LED și design Bumerang (inspirate de la modelul 3200 GT).

Unitatea media Maserati Intelligent Assistant a primit un upgrade consistent, rulând acum un sistem de operare Android. Noua grafică a ecranului HD este mai bine reprezentată de ecranul multimedia care a crescut în diagonală de la 8,4 la 10,1 inchi. Noul model suportă atât Apple CarPlay, cât și Android Auto în modul wireless.

În România, noul Maserati Ghibli Hybrid pornește de la 63.340 de euro (fără TVA).

Adaugă un comentariu