Noul Citroen C5X vine cu stil francez și caracteristici de sedan, break și SUV

Noul Citroen C5X aduce neconventionalul în mainstream și speră să strângă cât mai mulți clienți în România. Francezul aduce laolaltă elemente de SUV, break, dar și de berlină de clasă medie.

Litera “X” din numele modelului se referă la poziționarea modelului pe piața europeană, aflându-se la “intersecția dintre nevoile clienților”. Conform oficialilor Citroen, mașina oferă garda la sol a unui SUV, spațiul interior al unui SUV și eleganța unui sedan.

Anumite elemente de design, cum ar fi semnătura luminoasă a farurilor LED, provin de la conceptul CXperiențe, model ce a fost prezentat pentru prima dată în 2016.

Fiind un Citroen, inginerii au prioritizat confortul si incearcă să ofere sentimentul de “covor zburător” pe care îl afișau clasicele modele precum DS și CX. În acest sens, C5X a primit suspensie cu amortizoare hidraulice numită Citroen Advanced Comfort.

Capacitatea de incarcare a portbagajului intră pe teritoriul break și oferă un volum modulabil de la 545 și până la 1.640 de litri (atunci când se alege plierea spătarului banchetei).

Mașina oferă un head-up display de tip extins. Sistemul introduce o nouă interfață de comunicare, alături de care este combinat un ecran multimedia cu diagonala de 12 inchi. Printre sistemele de asistență, amintim rularea în regim semiautonom, sistemul de detectare a obiectelor aflate în unghiul mort de la o distanță de până la 70 m și tehnologia Rear Cross Traffic Alert. Modelul de top va beneficia și de un sistem de camere cu vedere periferică.

Pe piața locală, Citroen C5X va fi comercializat în două versiuni: Feel Pack și Shine. Cel mai accesibil C5X va porni de la 31.500 de euro și va utiliza propulsorul PureTech de 1,2 litri cu 130 CP. În același timp, echiparea Feel Pack va mai putea fi achiziționată alături de propulsorul 1.6 Plug-in Hybrid cu 225 CP începând de la 45.000 de euro. Versiunea plug-in hybrid va putea rula aproximativ 50 km în modul 100% electric, în timp ce viteza maximă în acest mod de rulare va fi de 135 km/h.

Dacă alegeți echiparea Shine, francezii vă permit achiziționarea lui C5X alături de propulsorul 1.6 PureTech cu 180 CP pentru 35.900 de euro, în timp ce vârful de gamă alături de motorizarea PHEV va porni de la 47.500 de euro.

Adaugă un comentariu