UPDATE: Francois Delecour si Dominique Savignoni au castigat Raliul Moldovei Pambac Bacau 2014

UPDATE: BCR Leasing Rally Team a publicat si filmul din cadrul Raliului Moldovei Pambac Bacau 2014.

Weekend-ul care tocmai s-a incheiat a fost unul plin pentru pasionatii de motorsport din tara. Vorbim despre Raliul Moldovei Pambac Bacau 2014 si despre cursa de Formula 1 de la Hungaroring.

La Bacau, baietii din Campionatul National de Raliuri au dus dueluri interesante pentru primele pozitii ale clasamentului de etapa. La finalul weekend-ului pe prima treapta a podiumului s-a clasat Francois Delecour si Dominique Savignoni la bordul unui Subaru Impreza.

La finalul primei zile, ecarturile dintre participanti au fost unele mici, iar a doua zi a adus cu sine dueluri captivante. Edwin Keleti a inceput ziua de sambata in forta, reusind sa castige prima proba speciala. Pe speciala doi, Keleti si Delecour au scos acelasi timp, iar speciala cu numarul trei a fost adjudecata de francez.

E.Keleti -  Raliul Moldovei Pambac Bacau 2014

Dupa primul parc de service, lucrurile au luat o turnura nefericita pentru Keleti. Acesta a indoit un brat de la suspensia masinii chiar pe prima proba, iar Delecour a profitat la maxim si si-a trecut in cont trei victorii de proba speciala, devenind astfel lider in clasamentul general.

Din nefericire pentru Edwin Keleti, lucrurile au ramas la fel pana la finalul Raliului Moldovei Pambac Bacau 2014, acesta obtinand doar un loc doi. Pe pozitia a treia a clasamentului a venit Dan Girtofan.

“Nu a fost o etapa usoara daca ne uitam la clasamentul dupa prima zi, atunci cand am facut o pana. Astazi am atacat de la inceput si am fortat sa-l prindem pe Edwin Keleti pana cand el a lovit ceva si a avut probleme, apoi noi am trecut in fata si am castigat, aceasta fiind a doua oara cand o facem la bordul automobilului Subaru Impreza’, a declarat Francois Delecour la incheierea Raliului Moldovei Pambac Bacau 2014.

 

Clasa 2 Roti Motrice

La clasa 2 Roti Motrice clasamentul a fost dominat de Adrian Raspopa si Catalin Grigoriu, reusind ca la final sa se claseze pe patru, un loc suficient pentru a le asigura victoria de campionat, intrucat diferenta de puncte dintre acestia si ocupantii pozitiei secunde nu mai poate fi recuperata in ultimele doua etape ramase.

In Cupa Dacia, cel mai rapid echipaj a fost cel format din Bogdan Barbu si Petru Paler, in timp ce in cadrul Cupei Suzuki, pe prima pozitie a sosit Andrei Museteanu – Claudiu Panait.

Citeste si: Formula 1 Hungaroring – Ricciardo castiga pentru a doua oara in sezon, Alonso termina pe doi

Adaugă un comentariu