2013, anul sfarsitului pentru Maybach

Nici nemtilor nu le merge treaba intotdeauna…

Evolutia ramasa sub nivelul asteptarilor a vanzarilor de limuzine produse sub marca Maybach i-a determinat pe managerii de la Daimler (grupul german care detine Maybach) sa ia decizia de a pune capat productiei începând din 2013. Daimler a cumparat compania falimentara în 1960, insa abia în 1997 a prezentat in premiera la Salonul Auto de la Tokio prototipul unei limuzine de lux moderne. Designul tipator al limuzinei a produs senzatie in primul moment, dar atentia de care s-a bucurat automobilul in segmentul cel mai luxos s-a consumat destul de rapid. In fond, automobilul putea fi asimilat tehnic cu o varianta restilizata, modificata si propusa la un pret superior a binecunoscutelor limuzine Mercedes S-Class. Desi resuscitarea brandului Maybach a avut loc oarecum in paralel cu promovarea de catre concurenta a altor doua marci de lux relativ recent reabilitate (Rolls Royce, apartinand de BMW si Bentley, apartinand de Volkswagen), succesul nu s-a aratat si in cazul demersului sustinut de Daimler prin intermediul marcii Maybach.

Adaugă un comentariu

Articole similare