Anunţ important pentru şoferi! Podul Grant intră în reparaţii

Lucrările de reabilitare şi consolidare a Podului Grant avansează, iar începând de miercuri, ora 11,00, se va închide breteaua de urcare/coborâre dinspre Gara de Nord spre Cartier Giuleşti, anunţă Primăria Capitalei.

Acest număr de înmatriculare este INTERZIS! Şi totuşi îl vedem pe maşini conduse de ŞMECHERI

Șofer BĂTUT fără milă de POLIŢIŞTI! Motivul este REVOLTĂTOR!

În vederea continuarii lucrărilor de reabilitare şi consolidare a Podului Grant, începând cu data de 05 iunie 2019, ora 11.00, circulaţia rutieră se va restricţiona pe breteaua de urcare/coborâre a Podului Grant, dinspre Gara de Nord spre Cartier Giulesti (aferentă sensului de circulaţie Turda – Crângaşi).

Anunțul care a stârnit hohote de râs. Cum vinde un bucureștean un Logan care nu a fost taxi’

Cum se FURĂ la pompele din România când angajatul benzinăriei îi spune șoferului: Pot să vă ajut?’

Se pot utiliza ca varianta de ocolire următoarele rute:

1. Pentru urcarea pe pod se va folosi breteaua de urcare pe calea Giulesti pentru sensul Crangasi -Turda si apoi se vor utiliza pentru intoarcere bretelele adiacente rampei Turda;

2. Pentru coborarea de pe Podul Grant se vor utiliza Bulevardul Constructorilor sau strada 9 Mai (pentru acces in Calea Giulesti, cu posibilitatea intoarcerii in zonele unde semnalizarea rutiera permite aceasta manevra).

Pe breteaua inchisa, Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti va executa urmatoarele tipuri de lucrari: demontarea rosturilor de dilatatie existente, frezarea sistemului rutier existent, asternerea hidroizolatiei, inlocuirea elementelor de siguranta rutiera existente (parapeti metalici), realizarea caii pe pod (asternerea mixturilor asfaltice), montarea dispozitivelor de acoperire a rosturilor si montarea parapetului de protectie.

Actualul Pod Grant a fost finalizat la începutul anilor 80 și a fost construit conform standardelor antiseismice stabilite după cutremurul din 1977. Podul este construit dintr-o structură cu grinzi precomprimate de beton, iar între acestea au fost montate o serie de rosturi de dilatație.

Adaugă un comentariu