Lecție pentru samsari: așa se vinde o mașină second hand în România!

Atunci când decizi să vinzi un autoturism second-hand, totul devine o aventură. Un român ingenios a creat un întreg website pentru a-și promova mașina pe care a scos-o la vânzare. Este vorba despre un VW Golf 6 1.6 TDI, așa acum aflăm chiar din linkul paginii.

De mai multe ori, anunțurile mașinilor second-hand aflate la vânzare nu oferă prea multe detalii legate de respectivul autoturism. Nu este cazul cu acest Golf 6, deoarece proprietarul a publicat o serie impresionantă de informații împărțite în mai multe rubrici pe siteul golf6devanzare.ro.

Pentu a-și convinge potențialii clienți de starea bună a caroseriei, vânzătorul a creat până și o funcție de vizualizare la 360 de grade a autoturismului, unde poate fi analizat atent din toate unghiurile. De asemenea, există și un album cu câteva sute de fotografii făcute de-a lungul vieții mașinii în România.

În mod evident, actualul proprietar pune la dispoziție lista completă de opțiuni a și chiar explică pe scurt utilitatea anumitor funcții.

Unitatea media originală (RNS 310 cu sistem de navigație) a mașinii a fost schimbată cu un sistem de infotainment de tip retrofit (RCD 330), care oferă, printre altele, conectarea unui smartphone prin intermediul aplicațiilor Apple CarPlay și Android Auto, funcție care era indisponibilă pentru a șasea generație a Golfului.

Probabil cea mai impresionantă rubrică a siteului este Istoric. Aici, clujeanul a creat o carte service digitală unde a povestit, pas cu pas ce s-a întâmplat cu mașina din momentul în care a ieșit pe poarta fabricii din Wolfsburg și până în prezent.

De aici aflăm că mașina a fost adusă în România în 2015 la 114.200 de kilometri. Tot atunci a fost efectuată prima revizie pe plan local, în Arad.

Mai târziu, în luna decembrie 2016, mașina și-a găsit actualul proprietar în Cluj-Napoca la 137.000 de km. Ba chiar ne este dezvăluit prețul cu care mașina a fost scoasă la vânzare și suma negociată.

Un alt pas interesant din viața Golfului a fost la 146.500 de kilometri, în 2017, când clujeanul a optat pentru o resoftare Stage 1. Puterea motorului diesel de 1,6 litri a crescut la 140 CP, iar cuplul a ajuns la 320 Nm, proprietarul declarându-se mulțumit printr-o postare pe Facebook.

Pe lângă reviziile uzuale din anii următori, clujeanul a mai schimbat un telescop, răcitorul de ulei, un furtun de apă și broasca de la portbagaj pentru care au fost furnizate chiar și codurile pieselor. Mașina are în prezent aproximativ 183.000 de kilometri.

Dacă sunt clienți nesatisfăcuți până acum, trebuie să aflați că există și un tabel detaliat în care este calculat consumul exact al autoturismului, care ajunge la o medie globală de 6,26 l/100 km, ceea ce rezultă un preț de rulare de 38,54 RON/100 km.

La rubrica stare actuală aflăm că mașina a fost utilizată în scop personal și că inspecția tehnică periodică este valabilă până la 09.06.2021. De asemenea, clujeanul recunoaște că nu ar recomanda mașina pentru distanțe scurte deoarece există posibilitatea înfundării filtrului de particule.

În același timp, potențialii clienți sunt informați că o potențială verificare a mașinii este acceptată la orice service, cu excepția reprezenanței. Motorul 1.6 TDI cu care este echipată această mașină este implicat în imensul scandal Dieselgate, așa că orice verificare în rețeaua Volkswagen va aduce instalarea softului dieselgate. Clujeanul ne informează că acest soft forțează filtrul de particule prin regenerări mai dese, dar și că se pierde resoftarea Stage 1.

Prețul afișat inițial este de 7.399 de euro, dar există și un buton de negociere. Un set de informări apare pe ecran după apăsarea acestuia, iar prețul scade la 6.999 de euro. Clujeanul a dezvăluit că își vinde autoturismul pentru că și-a achiziționat un VW Golf 7.

Anunțul clujeanului a fost apreciat și de compania Rompetrol. La rubrica Istoric alimentare și consum putem observa că încă din 2017, autoturismul a fost alimentat numai cu motorină comercializată de aceștia. Pentru a recompensa loialitatea clujeanului, Rompetrol i-a oferit un card de combustibil prealimentat, care va putea fi folosit de cumpărătorul mașinii.

    cox says:

    Aminteste pe undeva ca difera cu nuanta de culoare intre usa dreapta fata si usa dreapta spate?

    @cox salut, sunt proprietarul. Te rog să vizualizezi albumul cu pozele roată mașină să observi că nu are nici o diferență între uși. Poza de prezentare e ciudată puțin că e editată penru efect. O să vezi că se observă perfect in poze diferenta la culoare la bara spate, nu ascund nimic.

    Comy says:

    Și portiera spate ii diferita la nunta, aripa spate se potrivește cu portiera fata, cum sa nimerit la editat sa sara portiera spate

    Fane says:

    La pretul asta te-ai agitat degeaba cu tot ce ai facut. Românii vor sa fie prostiti , vor doar masini ieftine

    Gredan says:

    Prea multe “justificări” față de o problemă evidentă!!!

    Ok, aveți albumul cu poze, 360, la calitate mare, puteți să vă căscați ochii să vedeți adevărul. Mai mult nu am ce să răspund trolilor

    Raul says:

    Detaliile multe consideri ca justifica pretul exagerat ?Mai ales pentru motorizarea aia de 1.6tdi.Fiscal oferi?Din moment ce masina e pe Bihor,tu esti clujean ;))

    Driver Geo says:

    Intretinerea si reparatiile s-au facut cu piese originale si noi? Numarul de km sunt reali ? Service-area s-a facut la reprezentanta ?

    George says:

    Am impresia ca motivul este altul din cauza caruia nu vrea proprietarul sa mearga la reprezentanta pt verificare…nu te obliga nimeni la reprezentanta sa schimbi softul dieselgate …

    Mihai says:

    Daca nu vede proprietarul diferenta de nuanta intre usile de pe dreapta, nu-i problema, ca o vedem noi.. Asta da lectie pt samsari. Luati aminte: reclama e sufletul comertului… investiti in reclama la revanzare nu in masina, ca nu merita

Adaugă un comentariu