BMW X5 M şi BMW X5 M Competition – informaţii şi fotografii oficiale

BMW M a prezentat noile generaţii ale modelelor X5 M şi X5 M Competition. Noile modele de performanţă au la bază un motor V8 şi un şasiu dezvoltat special de divizia M.

BMW X5 M şi BMW X5 M Competition împart motorul V8 de 4,4 litri combinat cu două turbocompresoare poziţionate în deschiderea V dintre rândurile de cilindri. Un amestec optim de combustibil este asigurat şi de un sistem de injecţie directă cu presiune de funcţionare de 350 bar. Unitatea este combinată cu o transmisie M Steptronic cu opt trepte, cu Drivelogic, ale cărei caracteristici de schimbare a vitezelor pot fi ajustate prin folosirea butonului Drivelogic de pe maneta selectorului specifică M.

În cazul noului BMW X5 M acest motor dezvoltă 600 CP la 6000 rpm şi 750 Nm între 1800 -5600 rpm.  X5 M poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde, de la 0 la 200 km/h 13,5 secunde şi are o viteză maximă limitată la 250 km/h.

Pe BMW X5 M Competition unitatea V8 dezvoltă 625 CP la 6000 rpm, în timp ce cuplul este identic cu cel de pe X5 M. La capitolul performanţe dinamice X5 M Competition accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde, de la 0 la 200 km/h 13,2 secunde şi are o viteză maximă limitată la 250 km/h.

Sistemul de tracţiune integrală M xDrive a fost adaptat special la cele două noi modele pentru transferul cuplului la şosea cu optimizarea tracţiunii şi a stabilităţii direcţionale pe suprafeţe cu aderenţă redusă şi în condiţii meteo dificile. Şoferul poate intra în meniul Setup pentru a selecta modul 4WD Sport, în care o doză mai mare din cuplul motor este direcţionată spre roţile spate.

BMW X5 M şi BMW X5 M Competition dispun standard suspensie adaptivă specifică M cu amortizoare controlate electronic, sistem de stabilizare activă a ruliului şi direcţie M Servotronic. Noul sistem de frânare dezvoltat pentru modelele BMW M oferă conducătorului două setări pentru reacţia pedalei de frână, unul orientat către confort şi altul către un răspuns promt. Noile modele sunt echipate cu frâne cu discuri de 395 mm pe faţă, cu etriere fixe cu 6 pistaone şi cu discuri de 380 mm pe spate, cu etriere flotante.

 

Adaugă un comentariu