Brandul Toyota, mai valoros decat BMW si Mercedes!

Toyota ramana si in 2014 cel mai valoros brand auto din lume, potrivit studiului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands realizat de Millward Brown. Toyota si-a crescut valoarea brandului in ultimul an cu 21%, la 29,6 miliarde de dolari si a urcat 21 de pozitii in clasamentul general, pana pe locul 26.

In acelasi top, dintre producatorii auto, BMW s-a clasat pe pozitia secunda, cu o valoare a brandului de 25,7 miliarde (pozitia 32 in clasamentul general), iar Mercedes-Benz pe pozitia a treia, cu o valoare de 21,5 miliarde de dolari (locul 42 in clasamentul general).

Prima pozitie in clasamentul general este ocupata anul acesta de Google (cu o valoare a brandului de 158,8 miliarde de dolari), care devanseaza astfel brandul Apple, in declin cu 20% fata de 2013, si care este evaluat anul acesta la o valoare de 147,9 miliarde de dolari.

Adaugă un comentariu