Câți bani poți face dacă îți transformi mașina în panou publicitar pe roți

În urmă cu câțiva ani buni, existau companii care ofereau angajaților posibilitatea să mai scadă din ratele lunare ale vehiculelor dacă acceptau să își colanteze mașinile cu logo-ul firmei respective. Această practică s-a pierdut, dar o companie americană vrea să o readucă la viață.

Proiectul se numește Wrapify și după cum ați intuit prespune colantarea mașinii cu un unul dintre sponsorii disponibili. Astfel, tu conduci mașina “reclamă”, iar la final de săptămână primești și bani.

Pe website-ul companiei americane sunt prezentate și o serie de calcule interesante. Pentru o distanță de 10 kilometri pe zi și o mașină colantată total, un șofer poate primi între 23 și 43 de dolari pe săptămână.

Dacă alegi să-ți colantezi parțial mașina atunci vei primi între 19 și 38 de dolari, iar dacă vrei să pui reclama doar pe panourile ușilor atunci poți primi între 11 și 31 de dolari.

După un calcul simplu, un șofer care parcurge anual 10.000 de kilometri și optează pentru o mașină colantată total ar putea ajunge la încasări maxime de aproximativ 6.250 de dolari.

Pentru moment, aplicația Wrapify este disponibilă doar posesorilor de iOS, iar campania poate fi accesată doar în SUA. În prezent, șoferii din 11 orașe din 5 state pot accesa Wrapify. Pentru a face parte din marea familie Wrapify trebuie să ai o mașină produsă începând cu 2008 sau mai nouă, să ai minim 21 de ani și să treci o serie de verificări. Pe scurt, vorbim despre un sistem asemănător cu cel folosit de Uber.

Via | BusinessInsider

Adaugă un comentariu

Articole similare