Cea de-a doua generatie Astra GTC

Numele este tot Astra, dar paltforma tehnica aduce diferente importante.

Cu toate ca, prin denumire, Opel Astra GTC ramane asimilabila seriei de modele compacte a marcii din Russelsheim, noul "hot hatch" este o masina destul de diferita din punct de vedere tehnic si stilistic de modelele familiale Astra. Ampatamentul lui GTC este cu 10 mm mai mare, in timp ce garda la sol este cu 15 mm mai mica. Notam si o marire considerabila a ecartamentului, cu 40 mm la puntea din fata si cu 30 mm la cea din spate. De asemenea, notam ca puntea din fata are suspensie de tip HiperStrut. La debutul carierei, Opel Astra GTC va fi propus in patru variante de motorizare. Baza ofertei va consta dintr-un propulsor turbo de 1,4 litri si 120 CP, in completare venind o varianta mai puternica a acestuia, de 140 CP. O alta versiune turbo cu benzina este cea de 1,6 litri si 163 CP. Singura varianta diesel mizeaza pe un propulsor turbo de 2,0 litri si 165 CP. Este de asteptat ca "varful de gama" OPC, urmand a fi prezentat ulterior sa aiba un motor turbo cu benzina de 2,0 litri si aproximativ 290 CP.

Adaugă un comentariu

Articole similare