Cei de la DeLorean nu aveau de gând să dea vreo imagine înainte de 21 august, dar Hyundai i-a „ajutat” să se hotărască!

Cu prilejul unei campanii de teasing din primăvara acestui an, DeLorean a oferit o primă imagine foarte parțială a noului automobil pe care are de gând să-l producă, anunțând inclusiv că toată mașina va fi dezvăluită în premieră pe 21 august la exclusivistul eveniment 2022 Pebble Beach Concours dElegance. Probabil că acum priviți aceste imagini cu DeLorean Alpha 5 întreg mulțumită celor de la Hyundai, care au prezentat recent conceptul N Vision 74.

Pentru că Hyundai N Vision 74 arată întocmai ca un succesor al coupe-ului DeLorean DMC-12 din 1981 (era imposibil să vezi mașina și să nu-ți dai seama de asta!) au devenit brusc necesare niște lămuriri. Altfel, dacă ar fi tăcut în fața prezentării celor de la Hyundai, DeLorean risca să intre într-un impas de imagine înainte de a fi avut prilejul să-și susțină propriul demers și propria mașină nouă.

Imaginile din galeria alăturată au fost preluate de pe site-ul delorean.com. Oricum, foarte bine că le-au publicat și au dat câteva explicații în legătură cu ele, altfel lansarea de la Pebble Beach ar fi purtat amprenta unei surprize decepționante – asta deoarece și acum, când știm cum arată Alpha 5, Hyundai N Vision 74 pare un și mai convingător succesor al lui DeLorean DMC-12.

Ca urmare, DeLorean a preferat să-și sintetizeze abordarea de stil sub un mesaj de genul: „Nu moștenirea ne definește viziunea, ci atitudinea proprie. Venim cu o viziune clară a viitorului, una care nu are legătură nici cu trecutul, nici cu prezentul. Fiți pregătiți să îmbrățișați ceva neașteptat, nefamiliar și, eventual, inexplicabil'.

Singura legătură conceptuală dintre DeLorean Alpha 5 și ilustrul coupe DMC-12 pare să ține de portierele „gullwing'. În rest, cele două mașini nu au fix nimic în comun. Alpha 5 este mare: lungimea sa frizează 5,0 mm lățimea sare de 2,0 m – deci nu are nimic din calibrarea sportivă a gabaritului de la DMC-12. Interiorul este cu patru locuri (două, la DMC-12), iar forma este fluidă (nu incisiv-angulară, ca la DMC-12). Alpha 5 amintește, mai degrabă, de revoluționarul sedan sportiv european Quant-e Sportlimousine (2014) decât de marca DeLorean. Cât despre propulsie, Alpha 5 va fi electric (nici vorbă de vreun motor V6 cu combustie pe acolo).

În final, cu mesajul lor în minte, avem și noi o întrebare (pertinentă, aparent) pentru cei care au preluat DeLorean: dacă tot nu vă interesează nimic din moștenirea mărcii, de ce ați mai dat bani ca să-i cumpărați denumirea?

Adaugă un comentariu

Articole similare