Noul Chevrolet Corvette vine din uzină cu piese lipsă

Americanii de la Chevrolet ne dau impresia că este destul de complicat să produci un supercar cu un preț de pornire de sub 60.000 de dolari.

Noul Corvette C8 are o reală problemă cu șuruburile. Până acum, clienții au aflat că un șurub prea lung poate zgâria vopseaua din pragul ușii șoferului.

Recent, o echipă care instala o protecție specială pentru vopseaua mașinii, a observat că bara din față are două ornamente aerodinamice care nu sunt fixate în șuruburi. Găurile pentru acestea există și sunt în număr de șase.

Din păcate, elementele de caroserie se pot desprinde ușor chiar și cu mâna, ca să nu mai spunem de la vânt, atunci când Corvette C8 rulează cu viteza maximă de 312 km/h.

Din fericire, cine a plasat deja o comandă pentru noul Corvette nu trebuie să se alarmeze. Astfel de nereguli apar la o mare parte din mașinile scoase pe piață, mai ales în primul an de producție. De altfel, mașina a fost considerată un real succes de jurnaliștii care au avut ocazia să o conducă în Statele Unite.

Chiar și așa, nu mai știm o altă mașină de pe piață care să coste sub 60.000 de dolari și să ofere performanțe comparabile și un asemenea look. Puterea noului Corvette C8 în variantă standard este livrată de un propulsor V8 de 6,2 litri cu 497 CP și 630 Nm. Resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu 8 trepte și dublu ambreiaj. Accelerația de la 0 la 96 km/h se desfășoară în mai puțin de trei secunde.

În cazul în care clienții nu sunt satisfăcuți de versiunea standard, pot opta pentru pachetul de performanță Z51, care oferă 502 CP, un cuplu maxim de 637 Nm, suspensie întărită, un sistem îmbunătățit de răcire, frâne mai mari și anvelope Michelin Pilot Sport 4S. Să sperăm că aceasta vine cu toate șuruburile în standard.

Adaugă un comentariu