La prima vedere a acestui coupe Mercedes-AMG, prima reacție e să dai vina pe photoshop. Dar lucrurile sunt mai complicate.

Este un coupe, are un fel de siglă Mercedes pe masca frontal și, în mod ciudat, designul obiectului are un aspect bine legat. Automobilul are și un nume oficial: Mercedes-AMG Flip. Culmea, stilul șocant al mașinii nu duce nepărat cu gândul la genul musical hip-hop, cel prin care s-a afirmat artistul will.i.am, desi, ca să zicem așa, se portivește „în filmul' respectiv.

Adevărul este că will.i.am a crescut ascultând muzica hip-hop a celor mai apreciați autori ai genului în care se tot făceau varii referiri la „merțane'. Bun, condiții perfecte pentru ca omul să-și ia un Mercedes odată ce s-a realizat în viață (are deja niște discuri de platină, Grammy, etc.). Ce mai urmează după o atare fază, atinci când ai o minte creativă? În cazul lui will.i.am, a urmat înfiriparea viziunii „Flip', iar de la înfiripare până la materializare, drumul devine accesibil dacă ai resurse pe măsură.

Automobilul a fost asamblat de West Coast Customs pe baza unui sedan sportiv Mercedes-AMG (mai precis, o variant 63 S cu motor V8 de 4,0 litri și 630 CP). Știm că e vorba de o mașină reală și nu doar de imagini manipulate deoarece aceasta s-a anunțat expunerea sa pe Coasta de Est, în cadrul Formula One Miami Grand Prix USA Weekend (în intervalul 6-8 mai). Între timp, omul s-a mai gândit și la denumire. Până la urmă, i-a sunat mai bine așa: WILL.I.AMG. Preventiv pentru orice comentarii ale publicului sau designerilor patentați, el a și declarat că vehiculul: „reflectă stilul și gustul meu'.

Acum, dacă tot s-a pregătit sufletește pentru asta, să-i oferim ceva comentarii din partea AUTO BILD România. În pofida exotismului frapant, alegerea proporțiilor, a formelor și integrarea tuturor elementelor stilistice sunt foarte convingător rezolvate. Evitarea încărcării cu detalii ornamentale accentuează sugestia de masivitate, iar acest artificiu de design adaugă o tușă de rafinament pe care rareori o vedem la customizările radicale. Tratarea protierelor (articulate pe latura posterioară) merită nota maximă. Împreună cu aceasta, designul părții frontale și alegerea jantelor duc mai degrabă cu gândul la o extravaganță britanică pe teme RR sau Bentley. Bro, ești tare și să-l porți sănătos!

Adaugă un comentariu