Creativitatea brandurilor auto nu a fost afectată de Covid-19

În aceste momente disperate, cel mai folositor lucru pe care îl putem face este de a sta acasă. Tocmai de aceea, mai multe branduri din lumea auto au postat tot felul de mesaje în spațiul virtual pentru a transmite populației mesajul clar de a respecta măsura distanțării sociale impusă de autorități.

Probabil cel mai simplu astfel de mesaj, dar cu cel mai puternic impact este formulat de cei de la Audi. Cele patru inele iconice ale logoului sunt despărțite pentru a sublinia nevoie de distanță socială pentru acum, pentru a sta (adică, în viitor a trăi) împreună.

#Flattenthecurve

Keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #flattenthecurve. Stay safe.

Publicată de Audi pe Miercuri, 18 martie 2020

Nemții de la BMW au postat un video care prezintă un viraj spectaculos dintr-o zonă de munte, dar oricât de mult ne-am fi dorit să vedem un BMW M2 Competition rulând în lateral, acest lucru nu s-a întâmplat. Șoseaua a rămas liberă, iar mesajul bavarezior este următorul: singura curbă care contează este cea pe care trebuie să o aplatizăm. Astăzi mergem înainte fără a conduce deloc’.

Dacia pune siguranța pe primul loc și luptă cot la cot alături de autorități împotriva pandemiei. Compania de la Mioveni, în acord cu Ministerul Sănătății a oferit 100 de vehicule Dacia și Renault pentru a veni în sprijinul personalului medical.

Împreună reușim!

Pentru că punem siguranța pe primul loc și ne dorim să luptăm împreună împotriva pandemiei, punem la dispoziție spitalelor din România, în acord cu Ministerul Sănătății, 100 de vehicule Dacia și Renault. Acestea vor fi folosite pentru deplasările personalului medical și auxiliar în situații de urgență.Împreună reușim!

Publicată de Dacia pe Vineri, 27 martie 2020

Jaguar a folosit clipuri din reclame mai vechi, dar cu o mare măiestrie. După cum se poate observa, acțiunea se derulează în sens invers. Mașinile sunt parcate, iar oamenii se întorc în case. Englezii ne sfătuiesc să menținem mașinile parcate pentru acum, nu pentru totdeauna.

Însă reclama noastră favorită vine de la Jeep. Aceștia s-au folosit de esența brandului și ne îndeamnă să explorăm mărețul spațiu din interior’.

The great outdoors isnt going anywhere. #StayOffTheRoad

The great outdoors isnt going anywhere. #StayOffTheRoad

Publicată de Jeep pe Sâmbătă, 28 martie 2020

Brandul german Mercedes-Benz ne prezintă un clip cu o mașină parcată, iar mesajul este emoționant. Compania le mulțumește casierilor din supermarket, pompierilor, forțelor de ordine, medicilor și îngrijitorilor, și îi indeamnă pe toți ceilalți să rămână acasă în siguranță.

Mesajul celor de la Volkswagen are rolul de a ne întări. Am trecut împreună prin mai multe crize. Suntem o familie, dar trebuie să menținem distanța’.

Postarea simplă a celor de la Volvo apelează la valorile brandului și ne spune că acum, cel mai sigur loc nu este într-un Volvo’, făcând referire la nivelul impresionant de siguranță oferit de autoturismele suedeze, dar care nu pot depăși siguranța propriului câmin până la finalul acestei pandemii de Coronavirus.

Adaugă un comentariu