Criza COVID-19 poate duce la pierderi de până la 67 mld de lei în industria auto din România

După aproape două luni de inactivitate, marile companii din domeniul auto din România și-au reluat activitatea, la fel și în alte câteva țări din Uniunea Europeană.

Producția din Asia își revine și ea treptat, departe însă de valorile anterioare. Compania de consultanţă Boston Consulting Group a realizat o analiză cu privire la impactul crizei de COVID-19 şi măsurile pe care industria le poate lua pentru a se proteja.

Cererea și vânzările au scăzut brusc: multe piețe au înregistrat o reducere dramatică a vânzărilor de vehicule noi, chiar cu peste 80% la cele care au avut o expunere maximă. Explicația simplă este că încrederea consumatorilor și performanța economiei merg mână în mână, ambele fiind afectate pe termen scurt: din cauza incertitudinilor economice, majoritatea consumatorilor nu doresc să achiziționeze un vehicul nou în acest moment. Pe fondul acestei incertitudini, cererea din industria auto este amânată. Întrebarea este cât de mult și pentru cât timp? Citește mai mult pe economica.net.

Adaugă un comentariu