Cum arată nouă formă a proiectului care interzice mașinile sub Euro 5 în Capitală

Cel mai discutat proiect este cel prin care se propune scoaterea maşinilor care nu au cel puțin Euro 5 din Centrul Capitalei.

Pe viitor, în Centrul Capitalei nu vor mai avea acces mașinile care nu respectă normele de poluare Euro 5 și Euro 6, potrivit unui proiect de lege al consilierului general Lucian Iliescu.

De la 20 mai, DACĂ NU AI ASTA ÎN TALON, Poliția îți reține actele și numerele mașinii!

Talonul, ITP-ul și comandantul de poliție. Cea mai tare întâmplare povestită de un șofer din România | VIDEO

Față de propunerea inițială, proiectul a suferit ceva modificări destul de importante. „În urma consultărilor, modific două articole. Decalez limitarea între orele 6.00 – 22.00 pe raza Municipiului Bucureşti a autoturismelor Euro 3 în 2023 faţă de 2020 şi Euro 4 în 2025, faţă de 2021. Articolul cu masinile non euro, Euro 1 şi Euro 2 rămâne neschimbat şi prevede limitarea între 6.00- 22.00 încapând cu 1 ianuarie 2019. Includ ca excepţie autovehiculele retro, respectiv cumulat 30 ani vechime, plus înscriere într-o asociaţie auto recunoscută. Celelate excepţii rămân neschimbate', a declarat inițiatorul proiectului pentru Mediafax.

Oferta unica! Casa din Popești Leordeni pentru care primești GRATUIT un BMW de 40.000 DE EURO!

Cei ce nu respectă legea vor fi sancționați cu amenzi cuprinse între 500 şi 2.000 de lei. Totuși, rămâne de văzut dacă proiectul va fi aprobat sau nu.

Cifrele arată că din cele 1.300.000 de automobile din București, mai mult de jumătate nu au nici măcar Euro 5. Statistic, în Bucureşti sunt înregistrate aproximativ 18% din totalul maşinilor înmatriculate în România.

Adaugă un comentariu