Dezvoltarea dinamică a mărcii Cupra se reflectă corespunzător și în România: tocmai a luat startul Cupra Garage Timișoara!

Cupra s-a născut la umbra mărcii spaniole SEAT însă obiectivele care i-au fost trasate și profilul comercial care i-a fost atribuit depășesc tipicul actualelor mărci cu caracter familial-mainstream. După București, Cupra a ales să deschidă o a doua filială Cupra Garage în vestul țării, la Timișoara.

„Atunci când selectăm un oraă pentru a deschide o nouă locație este nevoie de o abordare strategică, deoarece trebuie să fie recunoscut totodată și potentialul pieței unde se face lansarea. Cupra este un brand neconvențional, iar Cupra Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locală. Dorim să generăm experiențe unice și emoționale, iar faptul că avem acum propria noastră locație în showroom-ul Cupra Garage din Timișoara confirmă faptul că ne transformăm ambiția în realitate', a declarat Horațiu Moldovan, Brand Manager Cupra Romania.

Noul showroom Cupra Garage din Timișoara este situat în Calea Lugojului 136 – Ghiroda, locație pe care cei din judetul Timis o cunosc deja de 15 ani. Este vorba despre Porsche Timișoara – distribuitor autorizat multimarcă al grupului Volkswagen AG, care face parte din rețeaua Porsche Inter Auto. Porsche Timișoara oferă de acum încolo o experiență exclusivă a marcii Cupra, un spațiu unde fiecare viitor client se va bucura din plin de cele mai noi modele Cupra și de o atmosferă specifică brandului.

Performanță pură, tehnologie concentrată pe utilizator, dar și design sofisticat, sunt doar câteva dintre caracteristicile brandului Cupra pe care le veți putea aprecia în noua locație. Ambianta este concepută pentru a crea același sentiment de entuziasm și atractivitate contemporană pe care îl simți atunci când conduci o Cupra.

Cupra Garage accentuează personalitatea mărcii, la fel cum modelele Cupra ies în evidență într-un peisaj stradal, altfel uniform. Locația transmite, totodată, și ceva din viziunea mărcii: Cupra este un brand provocator, în concordanță cu vremurile actuale, urban si independent.

Dragan Popadici, Director Executiv Porsche Timișoara, a declarat: „Porsche Timișoara este deja de 15 ani o adresă foarte cunoscută clienților din vestul țării pentru toate mărcile Grupului Volkswagen. Ne bucurăm să adăugăm ȋn  portofoliul nostru emblematica marcă CUPRA, cea mai nouă marcă a Grupului, un spirit dinamic, modern și neconvențional, cu modele extrem de atrăgătoare, atât electrice, cât și cu motoare convenționale. Așa cum noul CUPRA Garage respectă întru totul cerințele funcționale și estetice ale mărcii, ca spațiu de primire și interacțiune cu clienții, așa ne vom asigura că respectăm standardele CUPRA și în materie de întreținere și service, obținând toate certificările internaționale necesare. Date fiind vânzările pe care le-am înregistrat până acum, cu best sellerul Formentor, suntem convinși că marca va fi foarte bine primită în vestul țării și ne bucurăm să fim noi cei care o vom pune la dispoziția fanilor și clienților.'

Prima fază a expansiunii europene decurge promițător pentru Cupra: în 2022, Cupra a vândut 152.900 de automobile, după ce în 2020 vânduse 16.200. Extinderea gamei și a rețelei au dat rezultate. Adevărate revelații ale ofertei sunt seriile Cupra Formentor, cu 97.600 de exemplare vândute, si BEV-ul Cupra Born, cu 31.300 de exemplare vândute.

Marca se pregătește în prezent pentru cea mai mare ofensivă de produse din istorie, care va începe în 2024 cu lansarea Cupra Tavascan și Cupra Terramar, urmată de Cupra UrbanRebel în 2025. Aceste noi modele vor permite mărcii să pătrundă în noi segmente și piete și să-și atingă obiectivul pe termen mediu de a vinde 500.000 de automobile pe an.

Adaugă un comentariu

Articole similare