Hyundai i30 N este disponibil și în România: preț și specificații tehnice

Hyundai i30 N, hot hatch-ul mărcii din Coreea de Sud, este disponibil pentru comandă și pe piața din România.

Hyundai i30 N Line: Tentă sportivă pentru compacta sud-coreeană

Spre deosebire de alte piețe, Hyundai i30 N este oferit la noi doar cu pachetul Performance, adică într-o configurație cu 275 CP în loc de cei 250 CP ai modelului standard. Motorul său are patru cilindri în linie, injecție directă și este supraalimentat cu o turbosuflantă. Desigur, este alimentat cu benzină.

Hyundai i30 N va concura în Cursa de 24 de ore de la Nurburgring

Hyundai anunță un timp 0-100 km/h de 6.2 secunde pentru acest model, oferit doar cu o transmisie manuală cu șase trepte la momentul lansării.  Viteza maximă a hot-hatch-ului de la Hyundai este de 250 km/h, mai mult decât suficient. Varianta Performance a lui Hyundai i30 N are un consum mixt de 7.8 litri la sută.

Peugeot 308 Gti vs Hyundai i30 N: Se lansează artificii!

Hyundai i30 N are în standard scaune sport, un volan sport, comutator pentru schimbarea modului de rulare, un buton dedicat pentru Launch Control și o unitate multimedia cu ecran de opt inch și compatibilitate Android Auto și Apple Car Play.

Hot-hatch-ul de la Hyundai are cinci moduri de rulare, de la Eco și Custom la Normal, Sport și N. La fel ca la alte modele sport moderne, poți configura răspunsul la accelerație, suspensia, direcția și controlul stabilității.

Renault Megane RS versus Ford Focus ST

Prețul de listă al acestui model este de 37.045 euro cu TVA inclus, însă Hyundai are o ofertă de lansare și pentru i30 N. Îl poți cumpăra pentru 33.165 euro cu TVA inclus. Prețul său este mai mare decât cel de la care pornește Renault Megane RS și Volkswagen Golf GTI Performance.

Hyundai i30 N are mai puțini cai putere și este mai lent decât Megane RS, pe când Golf GTI Performance are mai puțini cai putere decât i30 N, dar îl egalează la timpul de accelerare până la 100 km/h. Honda Civic Type R are mai multă putere decât oricare dintre aceste modele, însă nu este cu mult mai rapid până la 100 km/h, respectiv are nevoie de 5.8 secunde pentru acest sprint. Prețul său este și cel mai piperat dintre toate hatchback-urile compacte de volum cu tracțiune față și transmisie manuală.

VW Golf GTD: sportiv, dar economic

Adaugă un comentariu