LaFerrari, rege al asfaltului: își depășește viteza maximă, pe autostradă (VIDEO)

LaFerrari are șapte ani vechime, însă nu ai zice asta dacă te uiți la cum arată. Sau dacă îndrăznești să-i testezi viteza maximă.

Citește și:

Ce profit înregistrează Ferrari pentru fiecare mașină vândută?

Ferrari și Fiat vor să producă ventilatoare pentru a ajuta Italia în lupta cu Covid-19

Ferrari vrea să dea în judecată o fundație umanitară din cauza numelui acesteia

Dacă vrei să investești la sigur, trebuie să investești în Ferrari: este cel mai tare brand

Noul Ferrari Roma arată de parcă a fost desenat special pentru James Bond

E greu să crezi că LaFerrari a apărut acum șapte ani de zile, pentru că arată cât se poate de actual — un detaliu specific mai tuturor modelelor produse de Ferrari. Înfățișarea nu-i trădează vârsta, iar cifrele asociate modelului, cu atât mai puțin: 0-100 km/h mai puțin de 3 secunde și o viteză maximă de 349 km/h. Sau cel puțin asta spune producătorul, pentru că acest sprint pe autostradă pare să infirme cifrele oficiale: LaFerrari poate prinde chiar și mai mult de atât.

Clipul a fost postat de utilizatorul speedtimers pe Instagram și arată un LaFerrari pe o autostradă germană (fără limitare de viteză), puternic solicitat de către șofer. Filmarea începe când mașina avea 217 km/h, dar vitezometrul ajunge repejor la 250 km/h, respectiv 300 km/h — moment în care este antrenată și ultima treaptă de viteză.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

LaFerrari top speed ? #372 #ferrari #topspeed

O postare distribuită de Exotics Vs Classics (@speedtimers) pe

Pragul vitezei maxime teoretice (349 km/h) este și el depășit, LaFerrari oprindu-se din accelerat abia la 372 km/h. La fel de surprinzător ca viteza maximă este relativa ușurință cu care o atinge.

LaFerrari este animat de un V12 de 6,3 litri cu 799 CP, însă puterea totală a sistemului hibrid cu care se mândrește supercarul italian este de peste 960 CP. Acum parcă e mai ușor de înțeles partea cu „relativa ușurință’.

Adaugă un comentariu