Ferrari vrea să dea în judecată o fundație umanitară din cauza numelui acesteia

Producătorul italian de supercaruri întreprinde iar activități judecătorești, de data aceasta împotriva unui ONG. Motivul este numele acestei fundații: Purosangue.

Citește și:

Noul Ferrari Roma arată de parcă a fost desenat special pentru James Bond

Ferrari 488 Challenge EVO rămâne un exercițiu impecabil de aerodinamică

Un Ferrari parcat neregulamentar a fost ridicat de polițiști, în București

Video greu de urmărit: Un Ferrari 360 Spider este zdrobit dintr-un motiv absurd

Fabrică de Ferrari și Lamborghini false, descoperită și închisă de poliție

Probabil că nu este ușor să fii cel mai tare brand din lume, însă uneori ne este greu să înțelegem acțiunile Ferrari în privința unor entități cu care marca intră, într-un fel sau altul, în dispută. Anul trecut, producătorul italian a amenințat că dă în judecată un client pentru că prin postările sale în social media (de promovare a propriilor produse) creează o asociere între branduri, una pe care Ferrari nu și-o dorește.

Acum, Ferrari dă în judecată o organizație non-guvernamentală pe motiv că aceasta din urmă are înregistrat numele Purosangue („Sânge pur’), relatează Financial Times. Același nume Ferrari vrea să-l folosească pentru SUV-ul pe care îl va prezenta în viitorul apropiat.

Fundația Purosangue militează împotriva fenomenului doping din sport și se implică activ în crearea de tabere de antrenament în țările cu potențial mare în lumea sportului, dar care nu are suficiente resurse pentru a susține evoluția sportivilor. Mai mult, aceasta susține programe de analize de sănătate în rândul celor de vârsta a treia.

Numele Purosangue a fost înregistrat de acest ONG în 2013, pentru a-l asocia articolelor vestimentare sport. Reprezentanții fundației au declarat că s-a încercat o discuție cu Ferrari pe tema acestei denumiri, însă, în lipsa unei înțelegeri comune, au mers mai departe și au rezervat drepturile de folosire a numelui în Europa. Ferrari vrea acum să demonstreze că ONG-ul nu s-a folosit suficient de mult de aceste drepturi în ultimii cinci ani și prin urmare nu ar trebui să aibă drepturi exclusive de folosire a acestuia.

Avocatul care reprezintă fundația în acest caz a declarat că există suficiente dovezi ale activității și folosirii acestui nume, inclusiv în cadrul unor parteneriate cu Adidas. „Nu vom ceda, chiar dacă știm că ne împotrivim unuia dintre cele mai puternice branduri din lume’, a declarat fondatorul Purosangue Foundation, Max Monteforte.

Adaugă un comentariu