Lamborghini Huracan STO a debutat în România: ce are în plus față de Performante?

Lamborghini Huracan STO a debutat pe piața din România. Modelul a fost dezvoltat în urma experienței cumulate de marca italiană în cursele de anduranță, în care a reușit victorii pe circuite celebre precum Daytona și Sebring.

Mai precis, inginerii Lamborghini s-au inspirat de la Huracan Super Trofeo Evo și Huracan GT3 EVO și au dezvoltat un Huracan mai performant decât modelul Performante, dar care are în continuare drept de circulație pe drumurile publice.

Oficial: Lamborghini Huracan Super Trofeo – Sportiva din SantAgata Bolognese

Motorizarea este un V10 aspirat, de 5.2 litri, care livrează 640 CP și 565 Nm. Tracțiunea este asigurată de roțile din spate, iar șoferul poate să își urmărească parcursul pe circuit folosind telemetria integrată și camerele de la bord, de asemenea integrate din fabrică.

Lamborghini introduce o nouă colecție de culori pentru Huracan Evo

Peste trei sferturi din caroseria lui Huracan STO au fost realizate din fibră de carbon, iar clienții pot comanda inclusiv jante realizate integral din magneziu. Pentru a ușura și mai mult acest model, spoilerul față, aripile laterale și capota au fost integrate într-un singur element, dar inginerii au reușit totuși să păstreze un spațiu de depozitare – poți să ții acolo o cască de motorsport, de exemplu.

Cura de slăbire a funcționat – modelul Huracan STO este cu 43 de kilograme mai ușor decât un Huracan Performante, deci are doar 1.339 de kilograme. Pentru performanțe maxime, pachetul aerodinamic a fost reglat astfel încât să ofere o apăsare de 420 de kilograme la viteza de 280 km/h, ceea ce reprezintă o creștere de 37 de procente față de ceea ce oferă Huracan Performante.

Lamborghini Huracan dus la 848 CP de Novitec

Sprint-ul de la 0 la 100 km/h este realizat în doar trei secunde, iar alte șase secunde sunt necesare pentru a atinge 200 km/h. Rezultatul este impresionant în sine, iar viteza maximă este de 310 km/h. Mai mult decât suficient pentru orice circuit din România, nu-i așa? Ei bine, aflați că doi români au comandat deja un Huracan STO, al cărui preț pleacă de la 299.880 de euro cu TVA inclusă.

Lacrimi în ochii pasionaților: era motoarelor aspirate se apropie de sfârșit

Norocoșii care vor conduce aceste modele au la dispoziție trei moduri de rulare: STO, Trofeo și Pioggia. Cel din urmă este destinat rulării pe ploaie, pe când STO este modul standard de conducere. În modul Trofeo ar trebui să se aventureze doar cei care conduc pe circuit și sunt bine familizariați cu Huracan STO, căci acesta implică și rularea fără asistenți electronici.

Italienii oferă și pentru Huracan STO programul AdPersonam, ceea ce le permite celor care cumpără un asemenea model să îl configureze după bunul plac în ceea ce privește culorile și nu doar atât. Programul respectiv nu are prea multe limitări, iar clientul are posibilitatea de a alege o configurație deosebită pentru un model care va deveni, oricum, un automobil de colecție.

Își face singur revizia la Lamborghini! Cât ar fi costat la dealer?

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Auto Bild România (@autobildro)

Adaugă un comentariu