Mercedes a prezentat breakul clasei E

Noul model propune, printre altele, noua airbaguri in standard, amortizoare reglabile si un numar de zece motorizari.

Prima generatie Estate a clasei E a aparut in 1977, timp in care, modelul a fost comercializat in peste un milion de exemplare.

A cincea generatie a breakului clasei E propune un design clasic dar elegant, in concordanta cu liniile aduse pana acum de clasa S si clasa C. Noul model are o lungime de 4.895 mm si propune o modalitatea interesanta pentru incarcarea portbagajului – Easy-Pack, dar si un sistem de scaune pentru inca doua persoane, asezate in portbagaj, cu spatele la directia de mers, cu acces prin portbagaj. In partea din spate a familistului E se pot observa stopurile LED.

Dintre sistemele de care dispune clasa E Estate precizam aici sistemul pentru prevenirii starii de somnolenta la volan, franarea automata in cazul anticiparii unui pericol iminent, Adaptive Highbeam Assist, Neck-Pro, capota activa, suspensie pneumatica cu sistem de reglare al garzii la sol in functie de greutate (Direct Control) etc.

Din punct de vedere al motorizarilor, Mercedes propune pentru noul E Estate, pentru inceput, trei propulsoare diesel (E220 CDI BlueEfficiency 170 CP cu pret ce porneste de la 44.803 euro, E250 CDI BlueEfficiency 204 CP cu pret de la 47.719 euro si E350 CDI BlueEfficiency 231 CP cu preturi care pornesc de la 54.204 euro) si doua alimentate cu benzina (E350 CGI BlueEfficiency 292 CP cu pret care porneste de la 55.156 euro si E500 V8 388 CP cu preturi de la 70.150 euro).

In prima parte a lui 2010 vor mai fi disponibile E200 CDI BlueEfficiency 136 CP, cu pret de la 41.947 euro si E350 CDI 4Matic BlueEfficiency 231 CP cu preturi care pornesc de la 56.941 euro, dar si E200 CGI BlueEfficiency 183 CP (de la 42.721 euro), E250 CGI BlueEfficiency 204 CP (de la 47.719 euro) si E350 4Matic V6 272 CP (56.941 euro).

Adaugă un comentariu