Ni se pregăteşte o nouă formă a timbrului de mediu

Un grup de lucru format din angajaţi ai Ministerului Mediului, Ministerului Economiei şi reprezentanţi din industria auto lucrează la o nouă formă a timbrului de mediu.

Şeful Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM), Cornel Brezuica,  a declarat că acest grup ar putea propune până la finalul acestui an o nouă variantă a timbrului de mediu.

Până la acest moment se analizează taxarea o singură dată pentru întreaga durată de viaţă a maşinii sau  o plată anuală cu o valoare mai mare pentru autovehiculele cu norma de poluare inferioară.

A încercat să pornească Loganul, a băgat cheia în contact și mașina a explodat | VIDEO

Breaking News! DACIA retrage de pe piață un model, însă PREGĂTEȘTE CEVA FABULOS!

ATENȚIE ȘOFERI! Să nu cumpărați niciodată o mașină adusă din această țară!

NOILE MAȘINI ALE POLIȚIEI de 50 de milioane de euro! Uite ce pot cumpăra! FOTO

Ce mașină conduce Cosmin Contra, noul selecționer al României

În primele opt luni din 2017 au fost înmatriculate peste 337.000 de mașini vechi, cu 110% mai multe comparativ cu întreaga perioadă a anului trecut. Vârsta medie a parcului auto național va crește anul acesta la 13,1 ani, întrucât numărul autoturismelor rulate importate cu o vechime mai mare de 10 ani (normele Euro 3 și Euro 2) s-a dublat față de 2016.

Autorităţile trebuie să găsească o soluţie rapidă pentru a limita numărul autoturismelor foarte vechi care se înmatriculează în România. Încă din luna aprilie Auto Bild România atrăgea atenţia că până la sfârşitul acestui an vom ajunge la mai mult de jumătate de milion de maşini second hand înmatriculate.

    cristian faur says:

    Si care este problema, preferati carute cu cai pe drumurile tarii ????

    Adrian says:

    Deci e mai bine sa isi inmatriculeze oamenii masinile in Bulgaria ca atunci nu mai apar in statistica si parcul auto nu mai este vechi. Cancer este APIA…piata decide ce se vinde si ce se cumpara nu APIA si nici statul comunist.

    Geo says:

    Dar Auto Bild Romania , nu se poate sa faca si remarca ca MARII INVESTITORI STRATEGICI VIN IN RO , doar pentru ca sintem PLATITI CA SCLAVII?????? Cum poti lua o masina noua , sau pina in 5 Ani daca ne platesc cu 250 euro pe luna ???? De am infiintat RAR?? sa verifice masinile. daca corespund se inmatriculeaza. Daca Nu , sa le dea la fiare vechi. Ca in ORICE TARA EUROPEANA DE UNDE VINE SI AUTO BILD NU?????

    Otto says:

    In loc sa se grabeasca sa trambiteze orice mizerie debitata de sistem, daca tot e o revista auto germana si are acces la informatie, mai bine ne-ar spune Auto Bild cate ceva din tehnicile de sabotare a pieselor, folosite de producatorii germani de automobile si nu numai de catre ei. Cum sant alese “cu grija” materiale care nu rezista decat cateva ierni, despre slabirea urechilor de prindere la bari si nu numai acolo si multe altele…

Adaugă un comentariu