Noul Audi A4: o vitrină tehnologică a clasei medii – Update video

Update: Audi a publicat un clip de prezentare cu versiunea S Line a proaspătului A4. Modelul de clasă medie al producătorului german va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment care își va deschide porțile începând cu 17 septembrie. 

————-

29.06.2015

Audi A4 și A4 Avant sunt noii masculi-alfa ai clasei medii, iar primele informații oficiale prezentate înaintea premierei de la Frankfurt ne arată că germanii au fost foarte ocupați în ultimii ani.

Chiar dacă designul adoptat pentru noile modele nu s-a schimbat semnificativ, Audi A și A4 Avant sunt schimbate fundamental: aproape fiecare element tehnologic a fost complet regândit. Cu un coeficient aerodinamic de numai 0,23 (0,26 pentru A4 Avant) și după o dietă severe din care a ieșit mai ușor cu 120 kg, noul Audi A4 promite să fie și deosebit de eficient, cea mai economică motorizare, 2.0 TDI ultra, reușind un consum mediu de numai 3,7 l/100 km, în condițiile în care dezvoltă 150 CP. Pe frontul motorizărilor pe benzină, noul 2.0 TFSI ultra folosește o metodă de combustie revoluționară care îi permite să realizeze un consum aproape ireal pentru un benzinar de 190 CP: numai 4,8 l/100 km!

Dimensiunile exterioare au crescut, noul Audi A4 având o lungime de 4,73 metri și un ampatament de 2,82 metri. În interior întâlnim cockpitul virtual cunoscut de la TT și Q7, cu un ecran cu diagonala de 12,3 inchi. Un al doilea ecran cu diagonala de 8,3 inchi se află pe consola centrală, acesta putând fi controlat inclusiv prin touchpadul integrat în controllerul rotativ. Conceptul de operare al centralei MMI a fost regândit.

Ultima versiune a platformei MLB promite, pe lângă confort și reducerea greutății, și un comportament rutier foarte bun. Suspensia este de tip multilink cu cinci prinderi pentru toate roțile, fiind reproiectată pentru un comportament dinamic foarte sportiv și un maximum de feedback transmis celui de la volan.

Audi A4/A4 Avant: Toate motorizările, pe scurt:

– 1.4 TFSI/150 CP, 0-100 km/h în 8,9 secunde, viteză maximă 210 km/h;
– 2.0 TFSI/190 CP, 0-100 km/h în 7,3 secunde, viteză maximă 240 km/h;
– 2.0 TFSI/252 CP, 0-100 km/h în 5,8 secunde, viteză maximă 250 km/h;
– 2.0 TDI/150 CP, 0-100 km/h în 8,7 secunde, viteză maximă 219 km/h;
– 2.0 TDI/190 CP, 0-100 km/h în 7,7 secunde, viteză maximă 237 km/h;
– 3.0 TDI/218 CP, performanțe necomunicate;
– 3.0 TDI/272 CP, 0-100 km/h în 5,3 secunde, viteză maximă 250 km/h.

Informații detaliate și galerie foto găsiți aici.

Adaugă un comentariu